TOCA Race Driver - recenze

Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Michal  |  03. 09. 2010 10:14

|   |  Odpovědět
Karel  |  11. 10. 2002 00:47

Podle mého názoru je u GTA3 ovládání až příliš vstřícné k hráčům (mám naježděno tisíce kilometrů, takže to snad můžu tvrdit), TOCA je v tomto směru mnohem dál. Ale naučit se tenhle styl jízdy není nijak těžké. Ve středu ráno jsem začal kariéru a ještě týž pátek ráno jsem už viděl závěrečné titulky. Jezdí se to skvěle.

|   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  11. 10. 2002 14:20

Je to čistě otázka zvyku. Nic víc. Kariérní mód je skutečně trochu kratší, pravda. Mě to zabralo týden pohodového hraní (1-3 hodiny obden). Jinak podle mého GT3 samozřejmě je vstřícné hráčům, protože je v prvé řadě určeno pro hráče, nikoliv profíky (i když těm v rámci nastavení a dat nabízí mnohem víc než TOCA) a nezapomíná na to, že hráči budou povětšinou svírat v ruce joypad a nikoliv volant.

|   |  Odpovědět
sethseth  |  08. 10. 2002 22:33

po docela dlouhy dobe jsem cetl recenzi, ktera ma vsechno, co ma recenze mit...danke..

|   |  Odpovědět
solidsnake  |  10. 10. 2002 17:14

Nicht zu danken...jsem za tohle placenej...dík.

|   |  Odpovědět
Substance242  |  08. 10. 2002 08:58

Precital som si vselico v dvoch papierovych a dvoch digitalnych .cz casopisoch, ale stale mi nie je uplne jasna jedna vec, kvoli ktorej si tuto tuzobne ocakavanu hru asi nekupim - ako sa s tym jazdi? Pretoze demo, ktore som hral, sa ovlada totalne idiotsky. Hral som WTC na PSone a bavil sa vynikajuco, hram F1 2001 od Sony na profi obtiaznosti, Gran Turismo mam na 99%, zavodim dlho a rad, ale toto bolo skratka nieco priserne, clovek z toho vobec nema dobry pocit. Je to ovladanie take "nepravdepodobne" aj v plnej hre?

|   |  Odpovědět
Jan Spáčil  |  08. 10. 2002 10:10

Ano, je to stejné jako v demu a zpočátku se to skutečně těžko odhaduje. V recenzi jsem to zkusmo trochu nakousl, ovládání je trochu odlišné od tebou zmiňovaných věcí a zpočátku především návykům dělá problémy a při nastavení plynu na páčku se to skutečně velmi obtížně hraje (na tlačítkách je to o poznání jednodušší). Samozřejmě egoismus je svině a tak mě zpočátku dost rozčilovalo, že zkušenosti z GT3 (a většiny ostatních závodních her) mi jsou na nic, ale s trochou cvyku se na to dá snadno zvyknout a TRD za tu chvíli přemáhání stojí. A na druhou stranu naučení se novému a ochota přistoupit na nové (netvrdím že lepší) může být jen a jen přínosem.

|   |  Odpovědět
7r37  |  08. 10. 2002 02:26

hmm tak to nevypada tak spatne jak sem cekal :))