Trnitá cesta aneb od Speakeru k Live!

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

cz73  |  25. 03. 2002 11:19

Taková maličkost: XM nepřežívají jenom ve světě grafických dem. Zkuste někdy nahlédnout na nějaké technotrekařské stránky Je ovšem fakt, že je formát XM trochu válcovaný zrovna tak z principu modulovým IT.

 |   |  Odpovědět
Raduz  |  25. 03. 2002 11:19

Krucinal, hudba z Agony, to byla VEC! Skutecne zamackavam slzu v oku. Ten klavir byl fantastickej. A vubec, takovy stary pocitacovy hitovky jako Jumping Jackson, hlavni tema ze Space Hulku I (to se mi nikdy nepovedlo ripnout, krucinal), Perihelion...kde jsou ty doby Amigy...

 |   |  Odpovědět
Filip Oscadal  |  25. 03. 2002 11:19

1) ten klavir byl hroznej (nevsim sis, ze byl zaplej HW filtr?!) 2) tema ze SH slo ripnout velmi dobre, myslim, ze slo ripnout vsechno (nejlepe Actionem II)

 |   |  Odpovědět
Vaclav Flasar  |  25. 03. 2002 11:19

Zdravim. Jen poznamka autorovi: technologie A3D nema s Diamondem nic spolecneho po strance vyvojove. Diamond pouze postavil nekolik karet na zaklade techto chipu. A3D je technologii firmy Aureal, ktera v soucasnosti jiz neexistuje. Zkrachovala a to, co zbylo, koupila firma Creative labs za neco kolem 20 mil. dolaru. Tim padem je s A3D a vsim kolem konec. CL timto ztratil hlavniho konkurenta, coz neni dobre: viz boj na trhu 3D karet.

 |   |  Odpovědět
Martin Jurica  |  25. 03. 2002 11:19

Diky, tohle mi vazne ujelo. Koupi Aureal jsem zaznamenal, avsak nikoliv v souvislosti s creative... Timto vsak je jasne, ze A3D konci. Uvidime co na to SENSAURA... Dik

 |   |  Odpovědět
deathka  |  25. 03. 2002 11:19

Souhlasím se šéfredaktorem, mluv.exe jsem rovněž zbožňoval a krásně jsem se s ním na té super nadupané 286ce vyblbnul

 |   |  Odpovědět
Laďa Valík  |  25. 03. 2002 11:19

Památná byla bezpochyby věta "Ahoj, já jsem počítač", kterou mluvík tak krásně krokoval a sekal, že jsem se nemohl udržet smíchy... před pár lety jsem ho zkoušel otestovat něčím jako "Ahoj " a on mi opravdu řekl "Ahoj dvojtečka pomlčka konec závorky" :)))))

 |   |  Odpovědět
deathka  |  25. 03. 2002 11:19

Jednou jsem zkusil udělat dávkovej soubor, kde jsem nastavil parametry, aby mluv.exe vypravel vtip (s dialogem)dvema hlasy a vysledek byl opravdu interesantni )

 |   |  Odpovědět
Chupacabras  |  09. 02. 2005 09:10

Nemate niekto niekde este ten "mluv.exe"?
Pamatam si na to, len ho nemozem teraz najst v mojom archive :(

chupacabras@gi-bon.sk

 |   |  Odpovědět
Petr  |  25. 03. 2002 11:19

"A konečně osmi- nebo šestnácti- bitovou architekturu převodníku. Tak, D/A převodník máme z krku..."

Chtěl bych poprosit o nějaké vysvětlení významu počtu bitů na převodníku. To je totiž věc, o které mám určitou představu, ale chtěl bych si to ověřit.

Díky

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor