Trucks & Trailers – mám nacouváno víc, než ty odježděno

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Jendys  |  08. 07. 2011 23:57

Nejvetsi chybou je asi honeni se za zlatou medaily, melo by se vic jednat o preciznost parkovani nez rychlost. Nektere ukoly musite vylozene resit tak, ze se rozjedete jak magor, vlitnete doslova a do pismene mezi dva nakladaky a tam dupnete na brzu a zatahnete rucni aby jste vcas zastavil, to je zbytecny kokotismus. Cas bych klidne vyhodil a spis pocital jak presne je zacouvano, jinak parada. Uz aby byl novej Euro Truck :)
Mimojine pri rucnim razeni se musi sipkou dopredu neco jako nastartovat (pritom motor bezi) a pak teprve dat jednicku a rozjet se. 3 vteriny uplne zbytecne v haji.

 |   |  Odpovědět
Mahtion  |  10. 07. 2011 03:04

K tomu ručnímu řazení ... říká se tomu meziplyn, myslím, že u náklaďáku je to normální.

Jinak mě podobné typy her baví. Vzpomínám si, jak jsem kdysi hrával 18 Wheels of Steel: Pedal to the metal. To bylo vydařené dílko. Jezdit po celé Americe s nákladem a nakonec si otevřít vlastní firmu a nakoupit řídiče a kamiony.

 |   |  Odpovědět
Jendys  |  10. 07. 2011 08:28

Meziplyn ne, ten se nedela pri rozjizdeni navic to bylo u starejch prrvodovek jako jsme jezdili s V3S tam si bez toho nezaradil tohle je nejakej vakl proste.

Jinak 18wos je klasika to souhlasim ted je nejlepsi asi euro truck s tou mapou od petrohradu po kahiru ta je fakt paradni na to ze ji delal nejakej nadsenec.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor