Tvůrčí studio Blizzard Entertainment opravdu umí. Stačí jim oznámit jednu jedinou hru a dobrý týden se v herním světě nemluví o ničem jiném. Otázkou ovšem zůstává, jestli si jmenované studio svůj "comeback" představovalo zrovna takto. Novinky napříče internetem se totiž zabývají téměř výhradně designem nového Diabla, který - slušně řečeno - rozčaroval celou herní obec.
Své k tomu řekl i Ashley Cheng, production director Bethesda Softworks, který v současné době pracuje na novém Falloutu. Včera navečer totiž vyjádřil rozhořčení nad konzervativním designem, kterého se Blizzard drží zuby nehty a snaží se ho protlačit do každé ze svých her. Není ovšem jisté, na kolik je možné brát jeho názor za směrodatný, neboť hned dnes ráno na svém blogu uveřejnil omluvu a poprosil o odpuštění.
Rosťa Viktorin komentuje: Musím přiznat, že je mi Blizzardů krapet líto. Předpokládám, že v dobré víře, že udělají fandům radost, oznámí dlouho očekávané Diablo III a odměnou jim je opovržení a "držkování" ze strany rozmazlených hráčů, když není všechno přesně tak jak oni chtějí.
Zdroj: Eurogamer
- Plynulá zábava
- Zajímavý příběh
- Dlouhá trvanlivost
- Skvělý multiplayer
- Zatím bez PvP
- Error 37 zpočátku