Tvůrce Falloutu se v případě sekání PS3 verze Skyrimu mýlí

Bethesda s názorem Joshe Sawyera nesouhlasí a nabízí pár rad, jak otravné trhání zredukovat.
Tvůrce Falloutu se v případě sekání PS3 verze Skyrimu mýlí

Tvrzení jednoho z tvůrců Fallout: New Vegas, Joshe Sawyera, že za sekání PS3 Skyrimu může samotný engine hry a způsob, jakým se ukládají informace o světě, znělo celkem logicky, Bethesda s ním ale nesouhlasí.

Pete Hines, vice prezident PR a marketingu, na svém Twitter účtu napsal: "Ne, tohle není vůbec pravda. Zmiňuje problémy, které jsme už dávno vyřešili. Josh Sawyer nepracoval na Skyrimu ani na jeho enginu a jeho komentář nereflektuje způsob, jakým naše technologie funguje."

Kromě toho se Hines podělil o několik tipů, jak chod hry alespoň trochu vylepšit:

  • Vypněte automatické ukládání. Tato funkce může zapříčinit dočasné sekání, zvláště pokud používáte fast travelling nebo se dostanete do nové lokace.
  • Uvolněte co nejvíce místa na svém pevném disku. Skyrim si na volný prostor klade velké nároky.
  • Nějakou dobu ve hře počkejte. Spousta věcí závisí na tom, co zrovna děláte nebo jaké questy plníte. Pokud počkáte nebo si odpočinete (ve hře samozřejmě), některých těchto závislostí se zbavíte. Nejefektivnější je podle něj metoda save/reset/load.
Zdroj: OPM UK
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | freeform RPG
Výrobce: Bethesda Softworks | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 11. listopadu 2011
  • Stovky hodin zábavy
  • Volnost pro každého
  • Souboje s draky
  • Poutavý příběh
  • Hromada vedlejších úkolů
  • Bugy
  • Inventář
  • Stárnoucí engine