Tvůrci v novém Thiefovi kladou důraz na kradmý postup + nové obrázky

Eidos Montreal na GDC prezentoval novinářům hru.

Eidos Montreal s Deus Ex: Human Revolution dokázali, že umí důstojně oživit starou herní značku, takže můžeme doufat, že se jim to podaří i s Thiefem. Na letošní GDC vývojáři prezentovali poprvé hru novinářům, tudíž známe nějaké nové detaily.

Thief 01.jpgThief 02.jpgThief 03.jpg

V první řadě tvůrci ujišťovali, že sice nastavují hru pro různé způsoby hraní, ale kladou důraz na kradmý styl – jste zloděj, ne voják. Podle Daniela Windfelda, hlavního level designera, se průchod misí, ve které omráčíte (nikoliv zabijete) stráže, dá považovat za hodně akční.

Thief 04.jpgThief 05.jpgThief 06.jpg

Na rozdíl od většiny současných first person akcí se zdraví v Thiefovi nemá regenerovat, takže tvůrci čekají, že hráči budou hrát stealth stylem. Pomoci jim v tom mají triky, jako možnost nakukovat do místností klíčovými dírkami, případně se obezřetně vyklánět zpoza překážek (nově uvidíte i ruce hrdiny). 

 

Zdraví v Thiefovi nemá regenerovat, takže tvůrci čekají, že hráči budou hrát stealth stylem

 

V ukázce prý byl i znatelný důraz na pasti – v jeden okamžik Garrett pomocí pasti uvěznil stráže v místnosti, do jiné zase napumpoval větracími otvory opium a omámil veškeré osazenstvo.

Thief 07.jpgThief 08.jpgThief 09.jpg

Plus pochopitelně nemá chybět pestrá paleta různých pomůcek, jako jsou ohnivé a ledové šípy a tak podobně. Nově je tu i schopnost zvaná Focus, díky které se zpomalí čas při páčení zámků, případně třeba při soubojích si budete moci vybrat, na jakou část těla zaútočíte. Focus ovšem bude omezený, takže když jej využijete například pro rychlé vybrání kapes obětí, nebudete ho mít dost na snadnější se vloupání do místnosti.

Thief 10.jpgThief 11.jpgThief 12.jpg
Thief 13.jpgThief 14.jpgThief 15.jpg
Thief 16.jpgThief 17.jpgThief 18.jpg
Thief 19.jpgThief 20.jpgThief 21.jpg

Na GDC byla ukázána jedna mise, kterou dle slov tvůrců zkondenzovali do menší verze, aby mohli ukázat různé aspekty hratelnosti. V plné hře se prý máme těšit na rozlehlé úrovně s pestrými možnostmi postupu. Thief bude stejně jako poslední Deus Ex kombinovat pohled z první osoby s pohledem z třetí osoby, což podle některých novinářů bylo občas matoucí. Stejně tak moc dobře prý občas nezněl Garrettův komentář, který namluvil nový herec.

Thief art 13.JPGThief art 01.jpgThief art 02.JPG
Thief art 09.JPGThief art 07.jpgThief art 08.jpg
Thief art 10.JPGThief art 11.jpgThief art 12.JPG
Thief art 03.JPGThief art 05.jpg 

Thief art 04.jpgThief art 06.JPG

Skvěle naopak vypadá grafická stránka postavena na vylepšeném Unreal Enginu 3. Hlavně se prý dají chválit dynamické stíny a částicové efekty. Thief má opravdu vypadat jako next-gen hra.

Zdroj: Polygon


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Podle Kingdom Come: Deliverance vznikla oficiální turistická příručka

Podle Kingdom Come: Deliverance vznikl…

3.  8.  2018 | | 3 N/A
Minecraft zdarma: 5 her, které si můžete zahrát hned teď

Minecraft zdarma: 5 her, které si může…

Minecraft se dočkal extrémního úspěchu a dodnes staví své domy z bloků miliony hráčů. I když mnoho lidí hru „upirátilo“, my jsme proti pořizování her na černo. Pokud si však chcete zahrát Minecraft a nechcete platit, možná vám pomůžou naše tipy na jiné parádní herní kousky.

15.  8.  2018 | | 3 N/A
GamesCom 2018: jaké hry nás čekají na největší evropské výstavě?

GamesCom 2018: jaké hry nás čekají na …

Jedna velká výstava proběhla teprve nedávno a už se na nás chystá další. Jako každý rok se bude v německém Kolíně konat Gamescom, kde se podle všeho letos předvede opravdu hodně nadějných kousků. Pojďme se podívat na ty, které byste rozhodně neměli minout.

2.  8.  2018 | | 2 N/A
Reportáž: Navštívili jsme virtuální hernu v Praze

Reportáž: Navštívili jsme virtuální he…

Virtuální realita vás doslova shodí na zem.

8.  8.  2018 |
Red Dead Redemption 2 vypadá jako dokonalá westernovka od Tarantina

Red Dead Redemption 2 vypadá jako doko…

Rockstar špatné hry nedělá. A když spojíte divoký západ s jedním z nejlepších studií, máte zaděláno na hit.

12.  8.  2018 |