Tvůrci Zaklínače vidí ve válce o rozlišení spíše marketingový tahák

S příchodem konzolí nové generace se rozhořela válka také o rozlišení. Jaká konzole nabídne hry s vyšším rozlišením? A má to vůbec smysl srovnávat?
Tvůrci Zaklínače vidí ve válce o rozlišení spíše marketingový tahák

CD Projekt si myslí, že je boj mezi 1080p a 720p rozlišením velmi subjektivní, stejně jako neustálé dohady o tom, zda má rozdíl opravdu silný význam. Jedná se spíše o marketingový tahák, kterým společnosti lákají zákazníky, než o cokoliv jiného.

Myslí si to i Marcin Iwinski, spoluzakladatel studia. Hráči by prý měli více přemýšlet o náplni, než o obalu.

"Je to spíše marketingový tahák," řekl Iwinski v rozhovoru pro Eurogamer. "A ten je teď pro Sony velmi důležitý, proto jej využívají, jelikož má pro hráče nějaký význam."

Víme, jak si Zaklínač 3 poradil s nahráváním herního prostředí

Víme, jak si Zaklínač 3 poradil s nahráváním herního prostředí

"My se stále snažíme vytlačit z obou konzolí maximum, rozhodně jsme ale měli ve studiu debatu o tom, zda má vůbec smysl snažit se ze 720p navýšit na 1080p," dodal. "Rozdíl v zásadě poznáte, jen pokud budete od obrazovky určitého rozměru sedět v konkrétní vzdálenosti. Pokud nebudete od televize vzdáleni 30 cm, rozdíl oko prakticky nerozezná."

Rozdíl mezi rozlišením tedy není tak znatelný, jak se zdá být. Mnohem důležitější je hratelnost a herní náplň, o kterou se Zaklínač 3 nemusí obávat.

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A