U Uncharted 4 budeme mít mnohem volnější a otevřenější pocit

vytisknout velikost písma
Naughty Dog se snaží v závěrečném dílu trilogie vyprodukovat mnohem volnější pocit z dobrodružství.
U Uncharted 4 budeme mít mnohem volnější a otevřenější pocit

Předchozí díly série Uncharted vždy byly silně skriptované záležitosti a i když se našlo pár míst, kde bylo možné se o něco více potulovat, nikdy hráč neměl pocit sandboxu. To by se mělo u čtvrtého dílu změnit, jak prozradil Bruce Straley, ředitel projektu, v rozhovoru pro Game Informer.

Drake podle všeho bude moci nejen pobíhat, střílet a lézt po skalách. Naughty Dog se snaží vytvořit dobré tempo, ve kterém se neustále prolínají jednotlivé herní prvky.

Uncharted 4 v detailech: příběh, postavy a šťavnaté informace

Uncharted 4 v detailech: příběh, postavy a šťavnaté informace

"Ve hře se snažíme spojit vertikální hratelnost se skriptovanými pasážemi a svižným tempem, které nutí být neustále v pohybu, ať už během soubojů či průzkumu prostředí. Samozřejme nechybí ani emotivní momenty, které máme tak rádi," nechal se slyšet Straley.

"Našli jsme naše tempo a hlas samotné hry. Pro nás Uncharted funguje nejlépe, když má stabilní tempo, které vás táhne dopředu, napříč šplháním, střílením a konverzováním. Nikdy se jen tak nekrčíte za překážkou, nikdy jen tak nestojíte," dodal.

Tým nyní pracuje na doleštění jednotlivých herních prvků a mechanismů, aby vše dobře fungovalo, a poté se přesune k závěrečnému doladění.

 

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu vyráží dech (galerie)

Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu …

Akční fantasy thriller Hellblade možná plachtí u většiny pod radarem. To by ale byla osudová chyba.

23.  7.  2017 |
10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switch ještě počkat

10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switc…

Nintendo Switch je velmi zajímavá konzole, což nás inspirovalo k článku o tom, proč byste si tuto konzoli měli koupit. Z jiného úhlu pohledu však trpí mnoha chybami, kvůli kterým byste si ji naopak určitě kupovat neměli.

17.  7.  2017 | | 5 N/A
Apple znovuobjevil rozšířenou realitu. Vývojáři už předvádí parádní aplikace

Apple znovuobjevil rozšířenou realitu.…

Apple pravděpodobně přetransformuje další důležitý segment - rozšířenou realitu.

16.  7.  2017 | | 2 N/A
Virtuální realita na E3: nejzajímavější pecky veletrhu

Virtuální realita na E3: nejzajímavějš…

Na letošní E3 se nezapomnělo ani na fanoušky virtuální reality. Na konferencích se jim sice nevěnovalo valné množství pozornosti, ale i tak se mezi oznámenými tituly objevilo pár dobře vypadajících kousků. Je libo pecky od Bethesdy jako je Fallout nebo Doom ve VR? A co takhle nějaké exkluzivity na PSVR? To všechno tady najdete.

14.  7.  2017 |
10 důvodů, proč běžet do obchodu pro Nintendo Switch

10 důvodů, proč běžet do obchodu pro N…

Nintendo Switch představuje nový svěží herní zážitek, který se velmi liší od hraní na Xbox One a PS4. Přinášíme vám 10 důvodů, proč byste si tuto konzoli měli koupit.

12.  7.  2017 | | 16 N/A
Herní agenda: výhled na sportovní a závodní pecky roku

Herní agenda: výhled na sportovní a zá…

Jako každý rok nás čeká na podzim nálož sportovních her. Čeká nás letos nějaké extra překvapení, nebo prostě dostaneme „jen“ další díly již zaběhlých značek? Čtěte dál a dozvíte se více!

20.  7.  2017 |
Wolfenstein: The New Order, aneb proč rádi střílíme nácky (galerie)

Wolfenstein: The New Order, aneb proč …

Wolfenstein: The New Order nám v roce 2014 připomněl, že zabíjení nacistů je jednou z nejzábavnějších herních činností. Připomeňme si ho galerií před tím, než vyjde druhý díl.

včera | | 6 N/A
Humble Bundle má vynikající nabídku na hry od Telltale

Humble Bundle má vynikající nabídku na…

Slevové akce na hry jsou běžné a občas máte dokonce pocit, že se prodejci snad zbláznili. Momentálně se to stalo obchodu Humble Bundle, který prodává hry od Telltale za vynikající ceny.

20.  7.  2017 |