Ubisoft mění přístup k prodeji DLC. Budou méně důležitá

Už žádné DLC, které jsou třeba k plnému zážitku ze hry, říká Ubisoft.

Francouzský výrobce her Ubisoft mění svoji politiku k DLC a rozšiřujícímu obsahu. Na svých nedávných hrách vyzkoušel, že nejlepší je, když obsah, který si lidé kupují, jen upravuje předměty nebo postavu. Nemá doplňovat příběh. Mapy u stříleček mají být zdarma. Serveru GI.biz to sdělila viceprezidentka operací Ubisoftu Anne Blondel-Jouin.

„Monetizace je něco, u čeho musíte být velmi opatrní. Mám celý tým, který hledá, kde je ta správná míra,“ uvedla Blondel-Jouin. „Pokud to nepřidává něco výjimečného, pak je to k ničemu. Protože tak žádáte peníze zbytečně.“

„Také pokud je obsah povinný, je k ničemu. Takhle to nefunguje. Pokud do hry přidá více zábavy, je to ok, ale hráči musí mít možnost obejít se bez něj.“

Podle viceprezidentky musí být jádro zábavy obsaženo v samotné hře, ne v DLC. Když hráči hru mají, DLC je vlastně vůbec nemusí zajímat. „Stop DLC, které potřebujete k plnému zážitku ze hry. Hru máte a musí být jen na vás, pokud ji chcete trochu rozšířit,“ uvedla Blondel-Jouin. „Podívejte se na Rainbow Six Siege, tady se lidem líbí, jak to děláme. Lidé si dokupují různé doplňky na zbraně, ale pokud to neudělají, vůbec nic se nestane.“

Nakonec viceprezidentka dodala, že tyto DLC moc nevydělávají. Existují spíše proto, aby byli hráči šťastní. „Je to win-win situace pro obě strany.“

Váš názor Další článek: Prosincové Games with Gold jsou výjimečně bohaté

Témata článku: , , , , , , , , ,