Ubisoft mění přístup k prodeji DLC. Budou méně důležitá

vytisknout velikost písma
Už žádné DLC, které jsou třeba k plnému zážitku ze hry, říká Ubisoft.

Francouzský výrobce her Ubisoft mění svoji politiku k DLC a rozšiřujícímu obsahu. Na svých nedávných hrách vyzkoušel, že nejlepší je, když obsah, který si lidé kupují, jen upravuje předměty nebo postavu. Nemá doplňovat příběh. Mapy u stříleček mají být zdarma. Serveru GI.biz to sdělila viceprezidentka operací Ubisoftu Anne Blondel-Jouin.

„Monetizace je něco, u čeho musíte být velmi opatrní. Mám celý tým, který hledá, kde je ta správná míra,“ uvedla Blondel-Jouin. „Pokud to nepřidává něco výjimečného, pak je to k ničemu. Protože tak žádáte peníze zbytečně.“

PC | PS4 | Xbox One | Adventury

Ubisoft potvrdil, že chystá pokračování Beyond Good & Evil

„Také pokud je obsah povinný, je k ničemu. Takhle to nefunguje. Pokud do hry přidá více zábavy, je to ok, ale hráči musí mít možnost obejít se bez něj.“

Podle viceprezidentky musí být jádro zábavy obsaženo v samotné hře, ne v DLC. Když hráči hru mají, DLC je vlastně vůbec nemusí zajímat. „Stop DLC, které potřebujete k plnému zážitku ze hry. Hru máte a musí být jen na vás, pokud ji chcete trochu rozšířit,“ uvedla Blondel-Jouin. „Podívejte se na Rainbow Six Siege, tady se lidem líbí, jak to děláme. Lidé si dokupují různé doplňky na zbraně, ale pokud to neudělají, vůbec nic se nestane.“

Nakonec viceprezidentka dodala, že tyto DLC moc nevydělávají. Existují spíše proto, aby byli hráči šťastní. „Je to win-win situace pro obě strany.“

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, které už nechceme zažít

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, kte…

O tom, jak jsou hry někdy brutální a zvyšují agresivitu u lidí, kteří je hrají už bylo napsáno mnoho. A protože my hráči víme, že je to naprostá kravina, užijeme si teď spolu 10 nejbrutálnějších smrtí ve hrách.

20.  4.  2017 | | 5 N/A
Nadšenec si doma postavil závodní simulátor za 600 tisíc. Rallye je jak skutečná!

Nadšenec si doma postavil závodní simu…

24.  4.  2017 | | 21 N/A
OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Raider přímo v prohlížeči

OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Rai…

25.  4.  2017 | | 5 N/A
8 kultovních starých her, které rádi paříme doteď

8 kultovních starých her, které rádi p…

Všechny jsou staršího data. Většina z nich začíná číslovkou devatenáct a některé už bez DOSBoxu nespustíte. Nejsou sice už tak graficky vybroušené, ale baví nás dodnes.

28.  4.  2017 | | 21 N/A
GTA 5 můžete značně vylepšit, originál je jen začátek (galerie)

GTA 5 můžete značně vylepšit, originál…

Komunita moderů často dokáže životnost hry prodloužit neuvěřitelným způsobem. A u Grand Theft Auto to platí desetinásobkem. Rozhodli jsme se dát dohromady ukázku těch nejhezčích modifikací, které doposud byly vytvořeny.

21.  4.  2017 | | 13 N/A
9 herních restů minulého roku, které musíte dohnat

9 herních restů minulého roku, které m…

Uplynulý rok byl opravdu nabitý hity. Co ale podle nás nesmíte minout ani za boha? Čtěte dál.

26.  4.  2017 | | 8 N/A
7 kultovních herních pecek, které chceme zpátky

7 kultovních herních pecek, které chce…

Remaky a remastery v dnešní době vycházejí jak na běžícím páse. Pojďme se tedy podívat na 7 her, které by si ten remaster opravdu zasloužily.

22.  4.  2017 | | 7 N/A
HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pro náročné hráče (recenze)

HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pr…

HyperX má svoji první klávesnici. Vsází na strohý a funkční design v kombinaci s mechanickými spínači Cherry.

25.  4.  2017 | | 5 N/A