Studio bude hrát klíčovou roli jako místo společného rozvoje, podporující oblíbené franšízy, včetně Assassin's Creed a Far Cry, a to vývojem nástrojů a technologií, které umožní týmům vytvářet pro hráče působivé a poutavé otevřené světy.
"Vytvoření těchto masivních virtuálních světů je stále složitější," říká Yannis Mallat, generální ředitel Ubisoft Canadian Studios. "Je velmi důležité, aby naše vývojové týmy získaly přístup k nejlepším technologiím a nástrojům, aby mohli pokračovat v rozvoji nejinovativnějších her na našem rychle se rozvíjejícím, vysoce konkurenčním trhu."
Far Cry 5: víra je křehká věc (recenze)
Ubisoft Winnipeg najme inženýry, programátory nástrojů, technické umělce a další specialisty z Winnipegu. "Díky prosperujícímu místnímu technologickému, kreativnímu průmyslu a inovativním univerzitním a vysokoškolským programům, které spojují tvůrčí umění a IT je Winnipeg skutečně skrytým klenotem pro talent v oboru videoher," říká Darryl Long, generální ředitel společnosti Ubisoft Winnipeg.
"Jsem nesmírně nadšený tím, čeho budeme moci s tímto novým studiem dosáhnout."