Vydavatelská společnost Ubisoft poslední dobou zažívá slušný boom, což se mimo jiné odráží i na celkové obchodní struktuře. V Montréalu se studio dočká dokonce rozšíření divize pro motion-capturing.
Za posledních 7 let se divize animačních technologií a motion-capturingu dočkala celkové investice ve výši 373 milionů dolarů a jelikož se jedná o základní pilíř většiny moderních her, Ubisoft divizi hodlá ještě více rozšířit. Pobočka v Quebecu nově nabídne 500 pracovních míst a do roku 2020 by měla dosáhnout až 3500 zaměstnanců.
„Příchod konzolí nové generace, rozšíření do mobilního odvětví a vývoj sociálních, propojených prostředí, to jsou základní pilíře novodobého vztahu vývojářů a hráčů v neustále se měnícím herním průmyslu,“ řekl Yves Guillemot, CEO Ubisoftu. „Dnešní oznámení nám dovoluje předpovídat budoucí růst průmyslu a posílit náš tým.“
Několik set nových pracovních pozic pokrývá celou řadu důležitých schopností, potřebných pro vývoj, produkci a jiná odvětví. Přidávají se také nové komunitní manažeři, analytici, operátoři a jiní experti svého oboru.