Jistě už máte za sebou gameplay trailer ze čtvrtého dílu dobrodružství Nathana Drakea. Viděli jste ale hodinový panel z PSX akce, který v detailech popisuje technickou stránku hry?
Možná to mnohým z prezentovaného dema nepřišlo, Uncharted 4 má být ale slušným grafickým skokem kupředu. O lehce bledých barvách jsme již mluvili, hra má před sebou ještě dlouhou cestu a to, co jsme viděli, byla pouze pre-alfa verze, navíc se špatnou barevnou hloubkou. O kvality textur, barevné palety a kontrastu bychom se tedy obávat neměli.
O tom však Uncharted není. Z hodinového panelu na akci Playstation Experience jsme se totiž dozvěděli doslova horu detailů a zajímavých informací týkajících se technické stránky hry. A je opravdu nač se těšit. Celý panel můžete sledovat níže, my jsme pro vás vypíchli to nejzajímavější. Jdeme na to!
Postřehy z panelu
- Modely postav a předmětů se v mnohém dělají ručně, počítačový program však pomáhá k věrohodnému vzhledu a chování jednotlivých materiálů
- Drake má vymodelovány i miniaturní vlásky a vrásky kolem očí a nehtů
- Postava Nathana musela vypadat starší a "ošoupanější", jelikož od třetího dílu již uplynulo dost času
- Pokud se mění úhel kamery, slunce či stínování, mění se i to, co vidíte na obrazovce, jako ve filmu
- Pro dosažení filmových kvalit bylo potřeba posunout veškeré shadery co nejblíže realitě
- Každý materiál ve hře má své vlastní fyzikální zákony a pravidla, jak reagovat na světlo
- Na vítr tentokrát reaguje všechno. Rostliny, vlasy postavy, její oblečení, přívěšek i malé chlupy. Každý jednotlivý vlas reaguje na vítr podle svých fyzikálních zákonitostí. Vše záleží také na síle větru
- Vše reaguje také na vodu. Oblečení nasákne, vlasy zmoknou a pohybují se jinak v závislosti na pohybech postavy (jsou těžší)
- Uncharted 3 měl 120 výrazů obličeje. Uncharted 4 jich má 850