Unity: vývoj digitálních her je běh na dlouhou trať

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Pety  |  26. 02. 2016 18:22

Mladá fronta vezme na post redaktora každého kdo se naučil trochu číst a psát, pak to tak dopadá

 |   |  Odpovědět
26. 02. 2016 15:30

Proč takovéhle články píší lidi, co v životě Unity očividně běžet neviděli?

Žádné PHP (když pominu ještě ke všemu špatně napsané v článku PhP), HTML či kaskády, píše se v C#, případně Boo či JS, pokud někdo chce.

A free verze není vůbec osekaná, liší se od "pro" minimálně.

Každopádně pro ty, kteří touží se naučit s Unity, nebo i prostě programovat či cokoliv jiného, doporučuji stránky www.udemy.com

 |   |  Odpovědět
26. 02. 2016 09:25

No článek nic moc a je tam spousta nesmyslů. Například jak tu někdo zmiňoval větu "Ty zadáváte v protokolu PhP, HTML popřípadě v CSS, C# a dalších.", nevím co tím chtěl autor říct ale tohle je nesmysl.

V unity dělám asi 2 roky a nejlepší na něm je obrovská komunita s čímž se nese hromada contentu na netu a portování na všechny možné platformy. Není to ale dokonalý engine, asi jako každý má své pro a proti, ale myslím že na indie hry je výborný.
Pokud chcete dělat 2D hry, jděte určitě do unity, ale pro 3D bych doporučil spíše unreal, hlavně kvůli jeho editoru materiálů (Ano, podobný se dá koupit do unity v assets storu). Taky má unreal v základu dobré vizuální skriptování. Pokud neumíte programovat, je to podle mě docela dobrý do začátku.

 |   |  Odpovědět
pospile  |  26. 02. 2016 06:44

Tenhle článek je jenom hromada nesmyslů. Téměř v každé větě je nesrovnalost, nebo dokonce vyloženě do očí bijící nesmysl. Skoro bych se styděl takový článek vydat. Když už chcete takové články vydávat, možná bych je nechal napsat někým, kdo tomu rozumí.

 |   |  Odpovědět
Bez  |  26. 02. 2016 07:48

Což je, jako vždy, 99% diskutujících
Což beru jako kladnou stránku, že pod články najdu vždy diskuzi odborníků na téma.

 |   |  Odpovědět
pospile  |  26. 02. 2016 11:05

http://www.itnetwork.cz/portfolio/555 myslím, že po pěti letech práce v Unity a třech vydaných hrách jsem ke komentování "rádoby" článků kompetentní.

 |   |  Odpovědět
MP  |  25. 02. 2016 21:41

V clanku je plno nepravdivych nebo nepresnych informaci. Napr. ze Unity pracuje s jazyky PhP, HTML popřípadě v CSS, C# a dalsich. Hlavni a nejrozsirenejsi jazyk v Unity je C#, dale lze skripty psat v JavaScriptu a jazyku Boo.

"Základní verzi si lze stáhnout z oficiálního webu a využívat nejlépe k počátečnímu seznámení. Lze v ní tvořit i jednodušší hry. Základní osobní verze Unity je poměrně osekaná a pro tvorbu komplexnějších systému a mechanik je potřeba si pořídit verzi profesionální." To je taky blbost. Ve free verzi Unity 5 (Personal edition) lze udelat to stejne jako v profesionalni edici. Profesionalni edice ma navic vychytavky pro lehci praci v tymu jako napr. build v cloudu nebo prednost pri fixovani bugu v Unity, pristup do bety atd. Tady je kompletni vycet rozdilu https://unity3d.com/get-unity

 |   |  Odpovědět
thegrid  |  25. 02. 2016 09:21

Nerozumim tomu, ale asi je nejlepsi zacit jazykem a pak az nejakymi engyny ne?

 |   |  Odpovědět
JX  |  26. 02. 2016 11:36

To už právě dneska tak úplně neplatí. A nekritizoval bych to - stejně jako už se nepíšou hry v assembleru a není třeba znát API zvukové karty nebo low level příkazy grafiky, ale použije se API OS nebo nějaké knihovny, nepřijde mi špatné použít hotový engine - je to jen další level zjednodušení vývoje. A k výčtu, který je tady, bych přidal ještě GameStylus (http://gamestylus.com/index-cz-2-8), který je tak jednoduchý, že ho zvládne k vytvoření hry použít i začátečník, protože stačí nahrát grafiku a de facto není třeba programovat nic. Nevýhodou takových jednodušších enginů je pak ale určitá omezenost - tenhle je optimalizovaný pro point and click adventury a výukové appky.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor