Unreal Tournament 2003 – recenze

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 49

Diskuze k článku

Jan Hrdina  |  12. 11. 2002 14:36

Moc dik prostuduju a uvidim, ale stejne si myslim ze na takovimhle compu by alespon dneska mohlo behat vse. Nedovedu si predstavit D3, U2 atd. a postacujici konfiguraci. Kdo by dal za postacujici konfiguraci 80 000 kc? No proste uvidime.

                                                                                    Diky a zatim

                                        

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  22. 11. 2002 01:05

Z vlastni zkusenosti s Doomem 3 bych mohl jen rici, ze jsem byl velmi velmi prekvapen. Unreal mi jede v naproste pohode, ale D3 v 640*480*16bitu v co nejvice optimalizovane podobe a hrat se to neda. Onech 5!!! Fps mi opravdu nepripada jako idealni... A novou grafarnu za 15 000 si kupovat nehodlam.

 |   |  Odpovědět
Jan Hrdina  |  12. 11. 2002 13:43

Ja si myslim ze je to super hra, ale na cem to proboha jrajete. Nastavim sice plne detaily, ale od konfigurace p4 1.8@2.4 G4ti 310/610a 512 RAM 352 MHz DDR cekam ze to pude plynule a ono to swapuje atak. Opravdu nevim co to znamena doporucena sestava.

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  12. 11. 2002 14:08

Na vasi sestave uz by mela hra slapat dobre. Kazdopadne existuji ruzne triky, jak se da vykon zvednout. Jednim z nich je napriklad vypnuti EAX a HW podpory zvuku, protoze ta krade vykon opravdu neuveritelne. Pro srovnani bych doporucil clanek na zive.cz (http://www.zive.cz/h/PCkutil/Ar.asp?ARI=107742&CAI=2075), kde se testoval UT2003 na ruznych grafickych kartach. A pro efektivni vyladeni hry urcite stoji za to si prelouskat clanky na ProGamers.cz (http://www.progamers.cz/default.asp?sectid=10&cattype=2), ktere jsou sice psany na demo, ale obecne se engine hry v plne verzi prilis nezmenil.

 |   |  Odpovědět
kyarc  |  12. 11. 2002 14:59

P4 @2,6GHz, Abit SR7-8x, 512/354DDR, G4ti 290/590 (det 40.72)...1280x1024x32 max details... 50fps

 |   |  Odpovědět
Jan Hrdina  |  12. 11. 2002 15:09

To nezni spatne, jestli myslite ty FPS v Bencmarku tak to mam dost podobny ale praxe je trochu jina, mozna je to tim, ze funguju na Win XP Profesional detonator 30.82

 |   |  Odpovědět
kyarc  |  12. 11. 2002 15:38

Ve hre to je mozna mene, ale rozhodne to de plynule. Zkus ty detonatory 40.72 (uz sou certifikovany)

 |   |  Odpovědět
Pan Gorbacov  |  08. 12. 2002 11:10

no lidi vse co pisete je nadherne,ale ja mam duron 900!! GF2 MX 200!!! a 128MBRam(pc133)!!! a unreal tournamet mi jede pri rozliseni 800x600 blinear textury NESEKANE!!!!!!Uplne plynule!!!!!

 |   |  Odpovědět
Karel  |  11. 11. 2002 21:55

Jen by mě zajímalo jestli mi to na mém PC bude hrát v dobrém rozlišení a hezky svižně??

Mám durona 1200 přetaktovanýho na 1320,  256DDR paměti, grafiku GeForce 2GTS s 32MB DDR paměti.

A volnejch 6GB na 5400RPM disku,

 

Dík za odpověď.

 

 

 |   |  Odpovědět
Jan Hrdina  |  12. 11. 2002 15:14

Myslim ze odpoved jsou ty clankz pod tim tvim

 |   |  Odpovědět
GunXter  |  07. 11. 2002 20:34

Uz sa tesim ked vyde Doom3 z zrazi UT2003 na kolena!

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  07. 11. 2002 20:48


window.open=NS_ActualOpen;
Doom III bude Single-Player hra, takze srovnavat jej s UT2003 je trosku zavadejici ... nehlede na to, ze datum jeho vydani je stale hodne daleko. A do te doby se muze mnohe zmenit..

 |   |  Odpovědět
Jan Hrdina  |  12. 11. 2002 15:16

Je to jasne HW narocnosti na 100procent

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  07. 11. 2002 19:32

Arnošt Matějka : no tak to fakt beru s rezervou. až uvidíš UT2k3 tak teprve poznas jake byvají rozdily mezi demem (beta verzi atd.) a Gold (tj plnou verzi hry). napriklad i demo se mi libilo ale je pravda ze tonebylo az tak ono. navic je to s podivem ale prislo mi jeste narocnejsi na hardware. proste nebylo jeste optimalizovany ve vsech smerech. takze preju Ti aby jsi si nejdříve vyzkoušel plnou verzi. stoji to za to.

 

Keith:   no přesto, že už to tu dva lidé napsali si to nemůžu odpustit. CS žádná akce není. je to sice pekna hra na odreagovani, ale to je podle mne vsechno. si muzu jit radisi placat babovicky a bbude to slozitejsi(samozrejme prehanim. ale jen s tema babovickama). UT2k3 se už mnohem víc herním style m pdoba Q3a hra je rychla (kdyz opominu to jak se to chova na pocitaci(tj. ciste hypoteticky)) skill (rozuměj zkušenosti) ve hře se projeví i něčím jiným, než jen tím že budete dostavat porad jen headshoty, i kdyz i ty jsou v UT2k3 pouzitelne

 |   |  Odpovědět
Keith  |  07. 11. 2002 14:59

HRA ROKU??? Vám asi šibe... Počkejte si na nový Counter-Strike, to je nějaká akce a ne jen bezduchá akční kravina s namatlanou grafikou...

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  07. 11. 2002 15:06

"Counter-Strike, to je nějaká akce" - hrals nekdy counter-strike? Ja tam te akce nikdy tolik nenasel

Ted se mozna nechovam profesionalne, ale tuhle poznamku jesm si proste nemohl odpustit..

 |   |  Odpovědět
mickey_mouse  |  07. 11. 2002 16:02

UT2003 je skvela hra a obsahuje toho strasnou spoustu, coz ale na prvni pohled neni poznat. je to vyborne vyladene pokracovani UT. ale abych enzapomnel - kdyz uz tu pisete o CS v souvislosti s hrou roku, tak predne CS letos URCITE nevyjde, druhak CS s kazdou novou verzi jde hratelne dolu (od doby, kdy se do jeho vyvoje nacpali samotni Valve) a kdo vi, jak ta finalni hra bude vypadat, protoze trendy kteryma se hra ubira jdou zcela proti progamingu, ktery CS hraje. a co se tyka akce, tak CS opravdu neni "akcni" hra, presto ze to je strilecka, coz je asi jediny spolecny prvek techto dvou her.

 |   |  Odpovědět
Ghuul  |  26. 12. 2002 23:46

UT2003 neni vylepseny UT, to je pekne zmrseny UT. Jediny co udelali, ze predelali engine a pridali tam tu hnusnou fancy-comix grafiku, kvuli ktery nesnasim treba Q3A. Zbrane vypadaj jako by je navrhovali u Matela a postavicky jsou uplne stejne prehnane jety jako sou u Quake (az na par typu). Nevim proc to rovnou nenazvali Unreal Arena ci tak nejak....

 |   |  Odpovědět
7r37  |  08. 11. 2002 17:35

OMG counter strike???????

myslis tu hru pro deticky kde fraguje i desetilety decko. LOL

COUNTER STRIKE SUX

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  13. 11. 2002 23:23

Pokud to hraje dene aspon dve hodky a do areny proc ne. Nebo staci kdyz tam hraji poradni looseri.

Zahraj si UT na nekterem ligovem servru, budes rad kdyz budes mit jeden frag.

 |   |  Odpovědět
Ondřej Kozina  |  10. 11. 2002 17:22

Já bych to viděl spíš na TacOPS pod enginem UT2k3 Pak se může jít CS klouzat

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  07. 11. 2002 12:54

Arnošt Matějka: jake chybky mas na mysli. Prosim, blize specifikuj..

DaBoss: mas pravdu, mohl jsem dat fyziku jako specialni odstavec, ale bral jsem grafiku jako globalni vizualni zazitek ze hry.

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  09. 11. 2002 03:32

Dost jsem jich popsal v diskusy nahore, ale je jiste ze dost jich ve finalni verzi bude opraveno. Minimalne ty jednodussi, jako je tomu u "uskakovani" bud zpusobenem degradaci dat pri prenosu server-klient a opacne, nebo prilisnou citlivosti nastaveni na opakovani klaves takze dochazi k dodge neumyslne.

Ted jsem hral na servru s triceti lidmi v arene... absolutne nehratelne a to z duvodu silene odezvy a korekci ze strany servru. Ono kdyz bezite chodbou a najednou jste zase nazacatku te chodby a takto to jde asi trikrat, opravdu moc hratelne to v tomto mnozstvi lidi neni Jedine tak na lanu. Ale za to autori nemuzou, to je omezeni linek.

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  09. 11. 2002 11:25

s temi dodgi ktere se vam vyskytuji nahodne. nevim presne jak to myslite. ale jest-li se vam stava ze proste jen rychle mackate klavesy a dodgne vam to i kdyz jste to puvodne nemeli v zameru. mohl by vam pomoct nastaveni USER.ini kde je prikaz ovlivnujici nutnou prodlevu mezi zmacknutim klaves potrebnou k dodgenuti, takze pokud si tuto hodnotu zvysite (i kdyz se to obvykle asi spis snizuje, ale jde o zvyk) mohlo by to vas problem vyresit.

musim naprosto souhlasit. v 30 lidech na, jeste k tomu, velke mape je to nehratelne mnohdy staci 10. ale to neni hrouo jak jste rekl a tudiz ani chyba autoru. snad se v budoucnu dockame. az budou prumnre pocitace rychlejsi. proste je ta hra zatim dost narocna na soucasne pomery. snad se to zlepsi.

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  09. 11. 2002 12:34


window.open=NS_ActualOpen;
Tady s vami nemuzu souhlasit, bohuzel jak jsem jiz psal v clanku, problemy prenosu dat mezi serverem a klientem jsou dany spatne optimalizovanym netcode, ktery je jednoznacne chybou programatoru. Navic kazdy server je neuveritelne narocny na vykon hostujiciho pocitace. Tudiz jsou pri vetsim poctu serveru na jednom pocitaci (coz je samozrejme naprosto bezna zalezitost) tyto stroje pretizene a nestihaji ani hardwarove. Prozatim nejlip se mi hrava na serverech ProGamers.cz, kde, az na drobne vyjimky, tyto problemy nenastavaji..

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  09. 11. 2002 14:23

Zase na obranu autoru, ano to neni zadna slast delat sitovou komunikaci mezi takovym poctem hracu a jeste k tomu pri tak narocne hre. Server musi vyrtualne propocitavat mozne pohyby za kazdeho jednotliveho hrace, takze se nedivim ze pak uz nestiha.

Take ona se velmi zvysuje narocnost na prenasena data po linkach, ktere nejsou nejlepsi. Proto se stava to, ze jsem probihal chodbou nekolikrat zasebou, proste data ke mne od servru a k servru nedorazila tak rychle aby se obnovil status smeru kterym bezim. Server si vypocital predpokladanou drahu a pak ji s novymi daty musel opravit. Coz melo za nasledek muj skok zpet v koridoru a kolize se stenami.

Taky tady byl ten problem ze najednou bylo ve vyhledu klidne i deset lidi, takze pak se to nedalo vubec hrat.

 |   |  Odpovědět
DaBoss  |  07. 11. 2002 12:10

zdravim

preco tu recenziu prinasate tak neskoro?? ved hra je uz dost dlho vonku. to ste ju akoze nevedeli zohnat alebo co? no ale co uz, radsej neskoro ako nikdy  s hodnotenim suhlasim je to premakane. po slohovej casti je recensia dost biedna. preco je v casti grafika pisane o fyzike?  grafika je revolucna lebo je v hre dobre simulovana fyzika??? a tak s toho odstavca vobec neviem aka je grafika. snasd ste mohli popisat efekty.... tabulka hodnotenia je prehodena tak ju prehodte este raz aby bola spravne. a vobec by nezaskodilo keby ta recensia bola dlhsia.

take care

 |   |  Odpovědět
Honza Morkes  |  07. 11. 2002 16:49

Nevím, jak dlouho je hra venku - každopádně v České republice je podle Cenegy oficiální datum vydání 10.11.2002 (viz naše hitparády)

 |   |  Odpovědět
hurhur  |  07. 11. 2002 07:41

Zdá se mi to, nebo je hodnocení světlých a temných stránek hry prohozené? Já jen, jestli mi už nehrabe.

 |   |  Odpovědět
Joe  |  07. 11. 2002 11:11

prave pozeram a nadavam, ze to je nejake prehodne :)

 |   |  Odpovědět
7r37  |  07. 11. 2002 01:04

tohle neni kandidat na hru roku. TOHLE JE HRA ROKU!!!!!!!!

ve sve kategorii bez konkurence!

plus desitky free modu. no comment.

UT2003 RULEZ

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  07. 11. 2002 08:10

No nektere chybky by se nasli, ale souhlasim minimalne s tim ze se zaradi do cela peletonu her co v tomto roce opravdu poradne zabodovali.

Ad, Hodnoceni

Urcite to bude prohozene, jinak jsme mimo oba dva :o)

 |   |  Odpovědět
Hruska  |  07. 11. 2002 12:11

Fakt se vam to tak libi? Ja sem to shledal nudnejsim nez predchozi UT. Grafika nic noveho, mapy udelane na vizualni efekt ale docela zoufale bezduche pro souboje, zadne nove napady krome bomb-run

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  07. 11. 2002 18:54

Dobre shrnu to obsirneji. Graficky uchazejici, v soucasne dobe jo to velmi dobre,ale technicke zpracovani je .... no spousta chyb. Fyzika je vyborna a animace nemaji chybu. Opravdu zadne uchvatne inovace tam nejsou. Bohuzel jeste jsem se nedostal k plne hre, takze to berte s rezervou.

Predchozi UT jsem nemel cas hrat, ale byl to skvely ekvivalent ke QuakoviIII (toho jsem hral az moc:o) Ted zase hraju spise on-line UT i kdyz nektere areny jsou opravdu spatne. Rozhodne minimalne na nominaci jiste si UT sahne

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  07. 11. 2002 19:04


window.open=NS_ActualOpen;
Ono se to ale bez plne verze bohuzel spatne hodnoti..

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  07. 11. 2002 20:09

Ano, ale uz z dema se da poznat dost veci a vetsinou se uz moc dal nedostanou, tedy zadne prevratne veci se nezmeni. To ze light mapy vypadavaji a spatne mapuji uz asi sotva opravili. A nektere areny jiste nepredelali nejak moc zasadne.

A uz vubec ne ze by pridali nejaky mod, ktery v demu neni. Samozrejme bych byl velmi rad takto prekvapen.

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  07. 11. 2002 20:57

"To ze light mapy vypadavaji a spatne mapuji " porsim Te muszes mi vysvetlit. co je tohle? nejak jsem to nepochopill.

reaguju jen na to co jsem pochopil. mapy co byly v demu (mimochodem plných 4 (slovy čtyři)) se opravdu co se strategické stránky věci (rozuměj půdorys mapy) týká už nezměnili. ale jest-li jsi četl dobře článek v UT2k3 jich je 37 a to jde jen o vydané autory. určitě se najdou mapy ktere nesou dokonale(i proto existuje editor na tvorbu map),ale najde se tam spousta map ktere jsou provedeny opravdu perfektnea s vysookou hratelnosti at uz se jedna o DM, CTF, BR(bombing run). ostatni moc nehraju takže nehodlam posuzovat.

pokud jde o grafickou stranku veci zmen bylo pomerne dost. je to sice paradox, ale textury v demu jako by byly narocnejsi na vykon HW. to je uz ve full verzi odstraněno.

dale i ve full se objevil novy mod a to je zmineny double domination, ten v demu ukazan nebyl. navic je tu prostor pro v budoucnu nove, protoze se na tvorbe modu muze podilet i mnoho skupinek programatoru ne primo od EPICu, ale staci kdyz se jim engin Unreala 2k3 bude líbit a vyhovovat a nejspíš za nějaký poplatek jim bude tato možnost uvolněna.

ne nadarmo na halflifeovskem enginu existuje mnoho modu od strilecek pocinaje az po nejake rally konce. takz eslava zitrkum

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  07. 11. 2002 22:10

Pardon, pouzil jsem technicky jazyk. Light mapa je "textura" definujici osvetleni v prostoru a tedy urcuje stiny, napriklad pod stromy atd. Spise jsem mel napsat shadow mapa, to se da pochopit lepeji. Upozornoval jsem jen na jake (nastesti pouze graficke) jsem narazil a mapovanim jsem mel namysli to, ze se pri "pokladani" light mapy/shadow mapy nekdy rozpadne na jednotlive spatne orientovane faces a vypada to velmi nepekne. Dalsi veci jako obcasne vypadky a skryti polygonu jinak nez by meli si uz hrac asi nevsimne. Ceho si ale vsimne je podivne samocine uskakovani jeho osoby a dosti neprijemne zadrhavani za rohy, nebo jine prekazky. (To ale pravdepodobne v plne verzi uz odstranili (doufam))

To co mi tu vysvetlujes jsem uz rekl. Jen jsem hodnotil demo, ne celou hru. S tim, ze jsem predpokladal jak asi bude hra samotna oproti demu vylepsena. Nehlede na to ze jsem hral jeste krome dema i pre-alfa verzi hry a proto jsem doufal v nejake zlepseni. (Pre-alfa byla strasna) Rozhodne bych si nemohl myslet, ze v plne verzi hry budou jen ty ctyri mapy z dema.

Hodnotit hru podle toho jak by mohla byt rozsirena je hloupost.Nezapomen na ty lidi co se moc k dalsim updatum nedostanou a hlavne asi sotva si pujdes koupit hru s tim, ze mozna nekdy, kdyz se podari, bude vylepsena a predelana. Je to sice mozne plus, ale nesmi se s tim pocitat.

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  08. 11. 2002 12:49

no tak ted uz jsem tu vetu pochopil(v ramci moznosti).

pokud jde o stiny nejsem si vedom nejakch chyb mozna(ale ani tim si nejsem jisty) v demu. take to moho byt zpusobeno tim ze jsi mel detaily na minimu. pripadne vyple stiny. to pak muze asi delat i efekty ktere autori nezamysleli.

"Ceho si ale vsimne je podivne samocine uskakovani jeho osoby a dosti neprijemne zadrhavani za rohy, nebo jine prekazky. (To ale pravdepodobne v plne verzi uz odstranili (doufam))"

tak ted nevim jak to myslis. mozna jinak ale pokud vim tak dodge nejsou samocine skoky a je jasne ze pokud skocis do steny tak te to nepusti. pokud mas namysli situaci kdy jakoby skaces podel zdi a jen se ji dotknes tak te podivne zasekne, tak to je podle mne normalni fyzika. zkus skocit do zdi, nebo podel ni. neni to moc lehke. ale je pravvda, ze sem tam se urcite v par mapach najdou neviditelne prekazky na zdi (nebo jsou vetsi nez se zdaji, ale o takove vim snad jen o jedne). na odstranovani takovych veci jsou tu patche a predelavky map. napriklad i v Q3a v mape q3DM6 je takove misto a jak uz je quake dlouho na svete! jedina vec co mi vadi na grafice je efekt rozdilnych detailu. kdyz si zkusis dat detaily nizsi nez napriklad tvuj souper stane se ti sem tam, ze souper prijde k nejakemu okraji a na hrane se zastaví. ty kdyz nato budes koukat. tak uvidis jak spadne dolu. zachvilku se to sice vyrovna(vyskoci automaticky jeho obraz zpatky ale je to bug(chyba). ale opet to musim srovnat s Q3a kde takovy problem je taky. ruzne nastaveni "r_picmip ?" muze vest k tomu, ze nekdo s mensimi detaily se schova dozdi protze grafici neudelali presne stejnou kopii pro dane detaily a textury jakoby jsou vic vystrceny do mapy u vysich detailu. moc takovych mist ale v quake neni.

pokud jde o updaty beru to jako samozrejmost. pokud si nekdo koupi hru bude mit na netu pristup k nim a diky Cdkey si proste hru aktualizuje.  velikost takoveho updatu je maximalne v desitkach MB (napr. ten na UT2k3 (uz jeden vysel) ma 10MB a to se podle mne da stahnout uplne v pohode. mozna to chvilku potrva, ale dejme tomu jednou za 1-4 měsíce se to zvladnout snad da ne? nezapominej ze UT2k3 je multiplayer hra takze pripojeni k netu je naprosto normalni pro potencialni hrace. pokud ne pak alespon nekdo z party (S kym hraju LAN) tuto moznost ma a pak proste patch jen poskytne. nevidim v tomhle problem ani v mistech s velmi "zaostalym" pripojenim

veskery software si kupujes s tim ze mas pravo na pozdejsi updaty tak nevim proc by jsi tuto moznost nevyuzil, kdyz uz ji platis.

pre-alfa verzi jsem ani koutkem oka nezahledl. nemohu soudi. al everim ti ze to nebylo pekne. proste vsechny ukazkove verze maji mouchy

 

 |   |  Odpovědět
Ondřej Nowak  |  08. 11. 2002 13:52

Tady se naprosto ztracim a nechapu, co nam vlastne chcete rict. Pouze bych dodal, ze alfa/beta byla verze, kterou nekdo autorum ukradl uprostred prace z rukou, takze tam byla pulka veci nedodelana, hra vecne padala a chybela tam spousta veci jako napriklad karma. Proste s tim, ze jste tuhle verzi hral, bych se ja osobne vubec nechlubil a nedaval bych ji jako dukaz ceholiv.

Kazdopadne bych vam doporucil si nejdrive zahrat plnou verzi (pokud mozno s poslednim patchem) a pak teprve delat zavery..

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  08. 11. 2002 17:54

Zkusim odpovedet kratce, jak Vam, tak panu Horovi. Protoze se z toho stava spise clanek, nez diskuse.

Z pre-alfy jsem nedelal zavery, snad jen jediny a to ze se da velmi rychle behem deseti verzi udelat obrovsky skok ve vyvoji a podobe celkove. Nastesti nekteri z nas ji maji oficialne a nemuseji ji krast autorum.

Updaty, tedy patche jsou samozrejmosti a jsou k dispozici i u prodejcu (meli by byt). Add-ony tedy dalsi mapy a jine mody atd. Jsou vetsinou mnohem vetsi balik dat a nejsou pravidlem a tedy se s nimi nemuze dopredu pocitat. Add-ony se vetsinou delaji but nadsenci tedy neoficialne, nebo oficialne potom co distributor uzna ze hra se prodava natolik dobre, aby se venoval cas a prostredky pro dalsi jeji propagaci. Prikladem patche jako "noha" je treba 40MB patch na Flashpoint.

Zasekavani o zdi a prekazky v mapach jsou a nemaji (nemely) by mit na to vliv graficke detaily, ale nastaveni slozitosti geometrie modelu. Take napriklad v citovanem QuakeIII existovali napriklad pro boty DO not enter zony, ktere v mape opravovaly mozna mista zaseknuti.

Nepredpokladany pohyb je to, kdyz hracova entita bez zjevneho duvodu (ne tedy naraz do zdi apod.) uskoci nebo zahne jinam nez hrac chce. Pravdepodobne zde dochazi ke ztrate dat pri komunikaci Klient-server v jadru programu ne fyzicky diky pripojeni.Ale to je jen domenka, ktera nemusi byt pravdiva.

Tot asi vse, jinak hraji na maximalni nastaveni a rozpad shadow map kdyz uz by byl necim ovlivnen, je spise typem graficke karty.

Dostali jsme se spise do technicke diskuse,nez o hre samotne, vratme se spise k ni

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  08. 11. 2002 19:27

ted jsem to mu uplen nerozumnel. ale myslim,, ze autor clanku svym prispevkem nechtel rict,, ze existuji dve verze pre-alfa verze jedna oficialni a jedna kradena. situaci ohledne vyvoje hry sice neznam, ale myslim ze jsem to pochopil tak, ze hra byla proste ukradena autorum v prubehu uvyvoje a tedy vsechny kopie alfa verze nejsou oficialni. podobne jako se tomu stalo nedavno u DOOMIII.

add-ony (ve smyslu map a modelu) jsou podle me u UNREALů obecne zalezitost stahovani je z netu rovnou z herniho serveru (netvrdim , ze je to idealni zpusob, me se zrovna moc nelibi a modemarum asi uz vubec ne, ale diky tomu se vzdy jedna jen o male polozky a nikoliv tedy o velky map pack o velikoxsti nekolika MB. v Unrealu navic herni mody nejsou podobne CS a QUAKEovi kdy pridavny mod ma vlastni skoro uplne vse krome enginu a i ten je nekdy upraven dost zasadne. potom se neni cemu divit, kdyz takovy mod obsahujici vlastni zbrane, textury, pravidla(vypocty) atd. ma i treba vice nez pouhych 10MB. ale v soucasnosti mody do UT2k3 jsou jen jine mapy. zbytek je jen bud rozsireni nebo zuzeni pravidel ale vse je v moznosti hry uz zakomponovano(pouzivaji se stejne zbrane) vlastne to ani MOD v tom smyslu jak se chape u Half-life neni.

boti se ani v UT2k3 nezadrhavaji o zdi. ja myslel ze melo jit o vlastni postavu. boti proste vetsinou chodi stredem chodeb a neplizi se podel zdi.

nic takoveho jak o nepredpokladany pohyb jak ho popisujete jsem nezazil to by chtelo videt. jedine jak si to dokazu vysvetlit jen spatne pripojeni k netu a tedy i sem tam se obevujici se lag.

ano ted se dostavame k podstate. UT2k3 je podle me graficky pekne proveden, to ze v podstate nikdo nema jeste HW takovy aby byl spokojen s vykonem ve hre je ta prava odpoved na vase pripominky ke graficke strance  veci. tedy alespon podle mne.

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  08. 11. 2002 19:53

To bude tim, ze ta diskuse uz neni vubec o clanku. Staci si precist to co se psalo predtim, odpovedi uz jsou bezpredmetne, ja o koze vy o voze. Nebo si to spon uplne jinak vylozite.

Jen ke konci, asi nestaci rici ze hraji na maximalni detaily s 1024*1024? Hardware na hrani unrealu2003 uz existuje minimalne rok.

Zadrhavani jsem uvadel priklad reseni.V Quakovi podle definovanych tras chodi boti take stredem,jen se odchyluji od predem dane drahy coz bude v blede modrem v Unrealu.

 |   |  Odpovědět
Lukáš Hora  |  08. 11. 2002 20:13

však to není o voze ale o te koze.

mame reagovat na clanek a ne na nevim co.

to s tim HW jsem nenapsla pokud im ze neexistuje. ale ze ho ma malo kdo, a hratelnou 3D akci si predsstavuji alespon s 100Fps (pokud mozno s plnymi detaily. a to podle mne ma minimum hracu. prinejmensim tu u nas.

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  08. 11. 2002 20:34

Ja reagoval na clanek, jen pak jsem musel vysvetlovat technicke vyrazivo A diskuse je od slova diskutovat, takze se zde da mluvit o cemkoli spojenem s podobnym zanrem, hrou, hodnocenim a buhvi cim jeste.

 |   |  Odpovědět
Arnošt Matějka  |  08. 11. 2002 20:31

1024*768 odepisuji zaroven grafikum, tak se mi sem vloudil rozmer textury :o)

 |   |  Odpovědět
Tomislaw  |  07. 11. 2002 12:32

UT 2003 me zklamal! A jako hru roku bych s ní neuvažoval. Je to jen další potvrzení pravidla. Čím více se na něco těším a čím více se o tom hovoří v superlavitech, tím huře to dopadá!!!

 |   |  Odpovědět
hruska  |  18. 11. 2002 11:08

Presne tak! Jak si mam koupit hru kdyz uz demo je totalni nuda Unreal engine je nejspis dobry, nicmene UT2k3 mu nedela dobrou reklamu protoze je to jenom uprade stareho UT, zadne nove napady, zadne vychytavky, nudne navrzne mapy ... tenhle druh her je podle mne u vymreni.

 |   |  Odpovědět
Ondrej Nowak  |  18. 11. 2002 12:19

Uvidime, co budete rikat za takove tri roky..

Podle me je tam skveych napadu spousta a tato hra se jmenuje UT2003, protoze je to pokracovani uz prece jenom vrasciteho UT. Od nej se zlepsilo ve vsech strankach a ja osobne jsem spokojen s tim, co se oproti stare hre zmenilo a co ne.. ale vsechno je to samozrejme vec nazoru.

Souhlasim s vami v otazce map, ale ty se daji stahnout dodatecne z internetu a uz ted si muzete vybrat z nejakych 250 neoficialnich map jenom pro DM. Verte mi, ze v tomto kvatnu uz se da vybrat par kvalitnich kousku..

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor