Unreal Tournament Darkmatch

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Rosťa Chaloupka  |  25. 03. 2002 11:11

Není potřeba shasínat světla v Unreal editoru. Stačí nainstalovat mód a pak zapnout Practic a nastavit v Mutatoru Darkmatch a vybrat mapu kterou chcete hrát. Můžete si vybrat jakýkoliv herní Mod (deathmath, cap. the flag atd.)
Není potřeba teda ani přejmenovávat na mapách příponu. Akorát mě není jasný jak vypínat světlo na hlavě aby mě nemohl zahlídnout soupeř.
Rosťa

 |   |  Odpovědět
Mickey_mouse  |  25. 03. 2002 11:11

Zjistil jsem, že u některých karet mohou nastat potíže a je nutné snížit barevnou hloubku z 32 na 16 bitů, jinak nebudete vidět tmu, nebo naopak neuvidíte cvětlo vaší čelovky.<br>
Nutností je také upgradovat UT na verzi 4.02. Upgrade by měl jít najít na Doupěti.

 |   |  Odpovědět
Sidereal  |  25. 03. 2002 11:11

Nekecá, fakt to funguje :)

 |   |  Odpovědět
Potvora  |  25. 03. 2002 11:11

Jojo, konkrétně ten patch mě zachránil... pobíhal jsem tam a nic neviděl, dokud jsem si neupgradoval UT. Takže opakuji - lze to stahnout si z adresy www.doupe.cz/r-art.asp?id=6099. Good luck, Horníci )

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor