Člověk by si řekl, že je Epic se svou současnou situací spokojený. Série Gears of War se prodává jako rohlíky, jejich engine nakupuje stále více vývojářů. Ale co Unreal? Vrátí se k němu firma někdy? Na toto téma se rozpovídal Mike Capps, prezident společnosti.
"Máme ještě několik jiných značek, kterým se dostatečně nevěnujeme," řekl Capps pro Industry Gamers. "Je to už dlouhá doba, co jsme naposledy vydali Unreal hru. Tuto značku bezmezně milujeme, je nám velmi blízká."
"Přestali jsme jí patřičně věnovat, protože se soustředíme na Gears of War, a k tomu všemu jsme stále relativně malá firma. Někdy se možná divíte, proč náš engine nepojmenujeme Gears Engine nebo tak."
Jeho další slova lejí fanouškům naději do žil. "Tak nějak jsme se zaměřovali spíše na tvorbu nových her, díky čemuž jste si mohli zahrát Shadow Complex, Bulletstorm a Infinity Blade, ale občas si jako obchodník říkám, že bychom se mohli více věnovat našim existujícím značkám."
- Temnější atmosféra map a utkání
- Mód Warfare dělá ze hry skutečné bojiště
- Levitační skateboard
- Flexibilní engine
- Vyvážené mapy
- Prověřená hratelnost
- Staré módy jsou pryč
- Rozpačitá kampaň pro jednoho
- Zbraně a další prvky by si zasloužily inovaci