Upraveno: Everquest 2 boří vlastní systémy

Někteří hráči MMORPG Everquest 2 jsou znechuceni novinkami, které chystá Sony Online Entertainment. Mimo jiné by se jednalo o zrušení encounter systému a postihů za smrt v partě.

  

Sony Online Entertainment chystají velké změny v Everquestu ještě před příchodem datadisku Desert of Flames, který by se měl prodávat se samotnou hrou za nízké ceny. Chtějí tak do hry nalákat nové hráče. Systémy, díky kterým byl Everquest 2 jedinečný, by měly být změněny a zjednodušeny. Zpočátku budou mít vůdcové skupin možnost si vybrat, zda jejich parta pojede podle nových pravidel.

  

Pravidlo, o které se jedná, je takzvaný Encounter systém. Ten zaručuje hráčům nerušený souboj s nepřítelem, což má ale brzy skončit. Nepřítel nebude nadále zamčen pro partu, která jej napadla, takže se pravděpodobně rozjede kill stealing a power-leveling (výrazně silnější postava táhne slabší, aby získávala zkušenosti rychleji). Zbytečný by se tak stal celý systém mentoringu (zkušenější postavy učí nezkušené).

  

Navíc se změní sdílení zkušenostního dluhu po smrti postavy ve skupině, který teď již skupina nebude sdílet a bude jen problémem každého dobrodruha, zda zemře. Autoři by tak ze hry odstranili nutnost koordinace a starost o ostatní postavy v partě, každý by tak prostě bojoval sám za sebe. Navíc často bude výhodnější nechat spoluhráče zemřít, aby váš hrdina získal více zkušeností. Proč se tedy starat o nepotřebné léčitele, když jim s koncem souboje dojde energie na kouzla? Hra by se tak blížila masovým titulům a SOE nejspíš předpokládá, že takto naláká více hráčů. Stále je však možné, že dané změny neproběhnou.

Zdroj: Sony

Diskuze (4) Další článek: Rich and Beautiful - plastika na kraji města

Témata článku: , , ,