Úřad: No Man's Sky nemělo klamavou reklamu

vytisknout velikost písma
Tak to máme černé na bílém - marketing No Man's Sky nebyl zavádějící.

Vývojáři v Hello Games můžou být alespoň na chvíli v klidu. Britská organizace Advertising Standards Agency (ASA), která se zabývá regulací reklam, po několika měsíčním vyšetřování rozhodla, že No Man's Sky nemělo klamavou reklamu.

Organizace hru vyšetřovala na základě podnětů, které krátce po vydání titulu začala dostávat od lidí. Ve stížnostech stálo, že celý marketing Hello Games byl v základu klamavý a hru představoval jinak, že jaká nakonec byla.

PC | PS4 | Adventury | Sony

No Man’s Sky jednou naplní svůj potenciál, tvrdí zástupce Sony

ASA vzápětí kontaktovala Hello Games a Valve a věc začala řešit. Po dlouhé analýze všech vyjádření a materiálu nicméně dospěla k závěru, že vše je v pořádku.

Hello Games se bránili zejména tím, že vzhledem k faktu, že hra je procedurálně generovaná, je velmi těžké vidět ve hře ty samé scény. Tvoří je prostě algoritmus a s tím nikdo nic neudělá.

Celá zpráva ASA je velmi dlouhá a podrobná. Přečíst si ji můžete ZDE. Doporučujeme, je to zajímavé čtení. 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 22 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A