Úspěšné hry z crowdfundingu, které nikdy nevyšly

Crowdfunding je bezesporu skvělá věc, která vývojářům může pomoci splnit jejich sen vytvořit si vlastní hru. Občas se ale také stane, že lidé vloží důvěru ve špatný projekt a z hotové hry se stanou jen plané sliby. Několikrát se stalo, že i po úspěšné kampani nikdy žádný produkt nevzešel. Dnes si ukážeme několik příkladů.

Aura Tactics 

Z názvu asi sami dokážete vyčíst, že v téhle hře měla hrát roli především taktika. Mělo to být TRPG, kde základní herní prvky tvoří celá řada elementů. Dokonce jste si mohli vyzkoušet, jak bude hra fungovat, ale očividně se nakonec vývojáři na nic jiného nezmohli. 

at.jpg

V kampani na Kickstarteru vedenou Douglasem Milerem se jim podařilo vybrat skoro 12 tisíc dolarů. Celý tým tvořilo několik málo lidí, ale během kampaně byly naslibované takové věci, že by to dalo zabrat i normálnímu studiu. Mezi ty nejvýraznější patří možnost prohazovat třídy postav, kterých mělo být nepřeberné množství. To zajímavé přišlo až s multiplayerem.  

Nejen že chtěli tvůrci udělat obří svět, kde budou propojeni všichni hráči, ale také chtěli zbořit zdi mezi platformami. Cross-platform multiplayer sice dnes funguje, ale většinou je to jen mezi dvěma platformami a zbytek od toho drží ruce dál. Už tohle bylo podezřelé, když se to nedaří ani velkým vydavatelům.  

Poslední update týkající se Aura Tactics vyšel na začátku roku 2013. Tým se prý rozpadl, ale Miler stále sliboval, že podporovatelé hru dostanou i tak. A teď v roce 2018 stále nemáme nic a nikdo z vývojářů nekomunikuje s vnějším prostředím. Někdo si asi udělal pár výletů na Havaj.