V akci Days Gone bude hrát důležitou roli příběh, slibují vývojáři

V téhle zombie akci nepůjde zdaleka jen o to každou vteřinu vypálit dvě stovky nábojů.

Muž, který stál za příběhy titulů Syphon Filter či Resistance: Retribution, John Garvin řekl, že zážitek z Days Gone bude hodně záviset na jeho dějové lince. Tvrdí, že stejně jako všechny hry, které dělal, i Days Gone bude přes svůj akční charakter založeno na kvalitní příběhové složce. Upozornil také na to, že nepřátelé, na které budete narážet, nebudu zombie. Budou to "nakažení".

Čerstvé záběry ze zombie akce Days Gone ukazují akci i plížení

Čerstvé záběry ze zombie akce Days Gone ukazují akci i plížení

"Naši nepřátelé budou spíše něco jako zombíci z filmu 28 Dní Poté, než ti, na které můžete být zvyklí třeba z The Walking Dead," řekl Garvin. A v čem díky tomu bude rozdíl co se týče hraní? "Díky tomu, že nejde o nemrtvé, máme možnost vytvořit komplexní ekosystém. Tyhle bytosti potřebují jíst, pít a také odpočívat. To všechno v určitém denním cyklu, který si drží celá horda," podotkl.

Days Gone: dojmy od zachmuřeného motorkáře

Days Gone: dojmy od zachmuřeného motorkáře

Days Gone dorazí na konzole PS4 už 22. února 2019. Chystáte se zkrotit hordy nepřátel hromadou olova?

Nejnovější komentáře