V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, půjde opět o RPG

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

O vikingském asasínovi nám tu lítají informace téměř každý druhý den. Nyní se dostáváme prozatím k největšímu úniku za posledních několik měsíců, který pramení z nejmenovaných zdrojů přímo z vývojářského týmu Ubisoftu. Ačkoliv musíme vše brát jako čirou spekulaci, podobný únik jsme zaznamenali i před oficiálním odhalením Assassin's Creed Odyssey. A většina informací se pak ukázala být pravdivá. Inu, jdeme na to.

- oficiální podtitul hry má být Ragnarok, kódové označení během vývoje je Kingdom

- hra má vyjít jak na současnou, tak novou generaci konzolí (cross-gen titul)

- k odhalení hry dojde na únorové akci a představení konzole Playstation 5, očekávané datum vydání je 29. září 2020

- hra nabídne drop-in/drop-out kooperaci až pro čtyři hráče ve stylu Ghost Recon Wildlands

- hráč může hrát pouze za jednu postavu jménem Jora, pohlaví opět bude na výběr

- Jora z hlediska příběhu šéfuje malému týmu asasínů. Proto je tu možná kooperace

- hra i nadále bude klást velký důraz na RPG prvky. Nově nechybí rozdílné třídy a schopnosti na nich závislé. Třídy bude možné libovolně přepínat. 

- souboje budou propracovanější s více druhy zbraní a speciálních schopností na každou třídu zbraní

- každá zbraň může být vylepšena runou, zvýší se také odolnost vůči zničení

- odolnost zbraní je novinkou, kvůli které budou muset hráči používat více druhů zbraní a přemýšlet takticky

- na místo Adrenalinu dorazí režim Berserk, který půjde obohatit o jednotlivé runy ohně, ledu či blesku

- vrací se lodě a plavba, bude ale více o průzkumu světa a méně o soubojích na moři

- parkour dozná vylepšení novými animacemi a lezením po stromech

- vrací se skrytá čepel, kterou bude možně bohatě upravovat a vylepšovat. Nechybí zabití na jeden úder

- plížení a stealth mechaniky se obohatí a vylepší o fyzické prvky. Půjde se skrývat v bahně, sněhu, vysoké trávě, senu a dalších místech

- půjde se opět skrývat v davech lidí, pokud je oblečení hráče dostatečně obyčejné, aby nepřilákalo pozornost

- hráči nyní budou moci plnit questy pro reputaci v jednotlivých městech a vesnicích. Některé mise budou uzamčené až na určitý úroveň reputaci s danou frakcí

- dobývací bitvy se vrací, hráči budou bojovat a zabírat jednotlivé strategické lokace 

- hráči ve světě také náhodně narazí na různorodé bitvy frakcí podle místních konfliktů

- asasíni mají podle příběhu jakési spojení s Ódinem, orla nahradí Ódinův pohled

- systém levelingu postavy byl pozměněn a soustředí se na vylepšování nejpoužívanějších schopností a dovedností, podobně jako ve Skyrimu. Už žádné bloky regionů podle vašeho levelu

- herní mapa je masivní a obsahuje většinu severní Evropy. Nechybí města jako York, Londýn, Paříž či Kiev. Každé království je unikátní a specifické

- příběh se zaměřuje na vikingy, asasíny a jejich spojení s Ódinem. Samozřejmostí je i pravěký boj s templáři. Během putování narazíme také na severskou mytologii a spoustu tajemných chrámů, jež chrání mytologické bestie jako obří had, drak, kraken atd. 

Diskuze (7) Další článek: Další éra Hvězdných válek odstartuje novou hrou v roce 2021

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,