Herní byznys není žádná procházka růžovým sadem, o čemž ostatně svědčí časté propouštění a slučování slabých jedinců s těmi životaschopnějšími. Poslední "obětí" se stalo švédské studio Avalanche, jež na trh dopravilo kupříkladu akční Just Cause. Podle zahraničních serverů bylo vedení studia nuceno propustit téměř 50% svých zaměstnanců.
Z celkových 160 zaměstnanců tak firmu muselo opustit 77 programátorů, designérů a dalších, pro vznik hry, nepostradatelných lidí. Hlavním důvodem přitom byla ztráta dvou dosud neohlášených projektů, které měly vzniknout právě pod křídly Avalanche Studios. I přesto ale tamější vývojáři nadále pracují na The Hunter a pokračování Just Cause.
"Došlo nám, že je v našem nejlepším zájmu, zbavit se 77 zaměstnanců," uvedl CEO Avalanche Studios, Christofer Sundberg, a dodal. "I přesto ale věříme, že se znovu postavíme na nohy. A zda-li opět budeme studio o 160 zaměstnancích? To skutečně nedokáži odhadnout."
Zdroj: Shacknews
- divoká akce
- nádherné herní prostředí
- svižná hratelnost
- padák
- obrovská rozloha San Esperita
- AI nepřátel
- (ne)ovladatelnost dopravních prostředků
- málo herních možností vzhledem k velikosti mapy
- arkádovost nemusí vyhovovat každému
- bugy