V Diablu III nyní funguje zcela odlišný systém run

Změny si můžete vyzkoušet již dnes, tedy pokud máte přístup k betě.
V Diablu III nyní funguje zcela odlišný systém run

Když Blizzard spustil betu Diabla III, začali se všichni radovat, že je vydání hry konečně na dosah. Jenže ejhle - společnost titul místo toho odsunula na druhý kvartál tohoto roku, údajně kvůli dodatečnému balancování herních mechanizmů. Nyní už známe jedny z hlavních viníků odkladu: runy.

Je to právě systém run, který se dočkal kompletního přepracování. Původně jste mohli ke každé dovednosti (těch je sto dvacet) najít pět různých run, přičemž každá z těchto run navíc existovala v pěti různých provedeních/úrovních. Znamenalo to tedy, že jste mohli při svém dobrodružství narazit na 3 000 různých run, což je ohromné číslo.

diablo-iii.jpg

Nový systém run v akci

To už však neplatí. Blizzard se rozhodl celý systém zjednodušit a tak runy, které předtím fungovaly jako klasické předměty, integroval přímo do stromu dovedností. Už je nebudete nacházet u těl padlých příšer, budou se vám automaticky odemykat při postupu na vyšší úrovně. Jednoduše si pak budete moci zvolit, ke které vlastnosti přiřadit jakou runu, podle čehož následně získáte patřičné bonusy. Tyto "dovednostní" runy budou ekvivalenty starších run úrovně čtyři nebo pět.

V updatu, který si můžete stáhnout, pokud máte přístup k betě Diabla III, jsou ještě další úpravy, jako přepracované uživatelské rozhraní či mírně pozměněné dovednosti.

Zdroj: Battle.net (via IGN)
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | Zběsilý RPG clickfest
Výrobce: Blizzard Entertainment | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 15. května 2012
  • Plynulá zábava
  • Zajímavý příběh
  • Dlouhá trvanlivost
  • Skvělý multiplayer
  • Zatím bez PvP
  • Error 37 zpočátku