V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

Další informace ohledně chystané stealth akce se týkají okolností výběru postavy a důsledků z toho plynoucích.
V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

Jelikož Dishonored patří mezi mé nejoblíbenější hry minulé generace konzolí, dobře vím, že vliv na herní prostředí byl dosti znatelný již v prvním dílu, kdy - dle toho, jestli jste hrou prošli jako tichý stín, či krutý zabiják všeho živého (tedy v závislosti na metrikách low/high chaos) se měnilo i vaše okolí.

Nespatřila vás během vašeho putování žádná stráž? Plakáty v herním světě, vybízející k vašemu polapení, nenesou Corvovo jméno, ale týkají se neznámé maskované osoby. Zabíjíte vše v dohledu? Nejen, že všichni budou vědět, že řádíte vy, ale v ulicích města Dunwall se bude vyskytovat více krys, které přivábil pach pozvolna rozkládajících se těl a rovněž přibyde více neznámou nákazou stižených obyvatel.

Dishonored jednoduše klade důraz na vaše rozhodnutí, ačkoliv jejich důsledkem (alespoň prozatím) je maximálně pozměnění mapových dispozic, nikoliv vytvoření zcela unikátních dějových linií.

Touto cestou by se pak měl vydat i díl druhý, v němž hráč dostane v určitém bodě na výběr, zda-li bude hrát za Emily Kaldwin, dcerku císařovny, jejíž záchrana byla stěžejním úkolem prvního dílu, či právě Corvo Attana, bodyguarda a zabijáka, z jehož pozice jsme si příběhové události měli tu možnost "vychutnat" již minule. Volba herní postavy již posléze nejde zvrátit, díky čemuž budete misemi procházet nejen s odlišnými skilly a celkovým stylem hry, ale rovněž okolí na vás bude reagovat jiným způsobem. Zatímco Corvo bude opět disponovat starými známými schopnostmi, jako je Possession, Rat Swarm, či ultimátním teleportem Blink, Emily využije například Far Reach, Shadow Walk, či zajímavě znějící Mesmerize. 

Hra by měla vyjít v roce 2016 na PC, PS4 a Xbox One. Další informace přineseme, jakmile budou k dispozici.

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 českých her, které úspěšně prorazily i do zahraničí

10 českých her, které úspěšně prorazil…

Ačkoli se nemůžeme měřit s většími zeměmi, pár skvělých her od nás se do světa podívalo. Pojďme se podívat na ty největší šťastlivce.

6.  9.  2017 | | 12 N/A
8 nejšílenějších pařeb, které si můžete zahrát na Steamu

8 nejšílenějších pařeb, které si můžet…

Během letošního roku se Valve rozhodlo, že Steam Greenlight neplní tu roli, kterou od něj požadovalo. Skrz něj se na Steam totiž dostávaly opravdové zrůdnosti, jako třeba simulátor kamene. Tomu měla zabránit nová služba jménem Steam Direct. Jak si můžete všimnout, opět jim to tak úplně nevyšlo, a i nadále tak v nejpopulárnější digitální distribuci PC her naleznete unikátní šílenosti. Nabízíme vám ty nejbizarnější z nich!

14.  9.  2017 | | 7 N/A
Hrajeme sci-fi akci Destiny 2: epický fotoseriál z výpravy

Hrajeme sci-fi akci Destiny 2: epický …

Destiny 2 je hra plná rozporů. Po několika desítkách hodin strávených v jejím světě vám ale můžeme říct jedno. Budete nadávat, ale nebudete se moci odtrhnout.

9.  9.  2017 | | 2 N/A
Běžící pás AAA produkce aneb konec velkých her tak, jak je známe dnes

Běžící pás AAA produkce aneb konec vel…

Také se vám zda, že herní průmysl pomalu ale jistě klesá do prachsprostého mainstreamu? Máme stejný pocit.

5.  9.  2017 | | 18 N/A
Herní agenda: konec okurkové sezóny

Herní agenda: konec okurkové sezóny

Tak jsme přežili letošní okurkovou sezónu a pomalu ale jistě se k nám dostávají tituly, na které jsme se takovou dobu těšili. Je libo strategii, čistokrevnou akční jízdu nebo pohodovou adventuru? To všechno se objevilo během minulého měsíce.

8.  9.  2017 |
7 nejděsivějších herních zážitků, které nesmíte hrát v noci

7 nejděsivějších herních zážitků, kter…

Strach a hrůza patří spíše k nepříjemným a nechtěným pocitům. Přesto je ovšem mnohdy záměrně vyhledáváme a jejich přítomnost si doslova užíváme, což je vlastně jeden z velkých paradoxů zábavního průmyslu. Hororové zážitky nás naplňují a přitahují zároveň, a to v jakékoli podobě. Pojďme si připomenout ty nejděsivější hry, které si lze v rámci videoher můžeme užít.

12.  9.  2017 | | 6 N/A
Herní filosofie: samotářské zážitky žijí dál

Herní filosofie: samotářské zážitky ži…

Byl tady Skyrim, bylo tady Divinity a teď tady máme třeba Uncharted. Singleplayer zkrátka stále táhne, nyní snad možná ještě více než kdy dříve.

16.  9.  2017 | | 7 N/A
WRC 7: tak trochu šedá rally (recenze)

WRC 7: tak trochu šedá rally (recenze)

Nasaďte helmu, zapněte pásy a připravte se ke startu. Nový ročník WRC je konečně tady. A tak se ptáme, má v letošní konkurenci závodních her šanci na úspěch?

18.  9.  2017 | | 1 N/A