V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

vytisknout velikost písma
Další informace ohledně chystané stealth akce se týkají okolností výběru postavy a důsledků z toho plynoucích.
V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

Jelikož Dishonored patří mezi mé nejoblíbenější hry minulé generace konzolí, dobře vím, že vliv na herní prostředí byl dosti znatelný již v prvním dílu, kdy - dle toho, jestli jste hrou prošli jako tichý stín, či krutý zabiják všeho živého (tedy v závislosti na metrikách low/high chaos) se měnilo i vaše okolí.

Nespatřila vás během vašeho putování žádná stráž? Plakáty v herním světě, vybízející k vašemu polapení, nenesou Corvovo jméno, ale týkají se neznámé maskované osoby. Zabíjíte vše v dohledu? Nejen, že všichni budou vědět, že řádíte vy, ale v ulicích města Dunwall se bude vyskytovat více krys, které přivábil pach pozvolna rozkládajících se těl a rovněž přibyde více neznámou nákazou stižených obyvatel.

Dishonored jednoduše klade důraz na vaše rozhodnutí, ačkoliv jejich důsledkem (alespoň prozatím) je maximálně pozměnění mapových dispozic, nikoliv vytvoření zcela unikátních dějových linií.

Touto cestou by se pak měl vydat i díl druhý, v němž hráč dostane v určitém bodě na výběr, zda-li bude hrát za Emily Kaldwin, dcerku císařovny, jejíž záchrana byla stěžejním úkolem prvního dílu, či právě Corvo Attana, bodyguarda a zabijáka, z jehož pozice jsme si příběhové události měli tu možnost "vychutnat" již minule. Volba herní postavy již posléze nejde zvrátit, díky čemuž budete misemi procházet nejen s odlišnými skilly a celkovým stylem hry, ale rovněž okolí na vás bude reagovat jiným způsobem. Zatímco Corvo bude opět disponovat starými známými schopnostmi, jako je Possession, Rat Swarm, či ultimátním teleportem Blink, Emily využije například Far Reach, Shadow Walk, či zajímavě znějící Mesmerize. 

Hra by měla vyjít v roce 2016 na PC, PS4 a Xbox One. Další informace přineseme, jakmile budou k dispozici.

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 důvodů, proč běžet do obchodu pro Nintendo Switch

10 důvodů, proč běžet do obchodu pro N…

Nintendo Switch představuje nový svěží herní zážitek, který se velmi liší od hraní na Xbox One a PS4. Přinášíme vám 10 důvodů, proč byste si tuto konzoli měli koupit.

12.  7.  2017 | | 16 N/A
TES Online: Morrowind – návrat do známého světa (recenze)

TES Online: Morrowind – návrat do znám…

MMORPG The Elder Scrolls Online se dočkalo svého nového rozšíření Morrowind, díky kterému se hra obohatila o nový pestrý svět a o novou třídu. Stojí za to vrátit se do Tamrielu?

10.  7.  2017 | | 2 N/A
10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switch ještě počkat

10 důvodů, proč s koupí Nintendo Switc…

Nintendo Switch je velmi zajímavá konzole, což nás inspirovalo k článku o tom, proč byste si tuto konzoli měli koupit. Z jiného úhlu pohledu však trpí mnoha chybami, kvůli kterým byste si ji naopak určitě kupovat neměli.

17.  7.  2017 | | 5 N/A
Virtuální realita na E3: nejzajímavější pecky veletrhu

Virtuální realita na E3: nejzajímavějš…

Na letošní E3 se nezapomnělo ani na fanoušky virtuální reality. Na konferencích se jim sice nevěnovalo valné množství pozornosti, ale i tak se mezi oznámenými tituly objevilo pár dobře vypadajících kousků. Je libo pecky od Bethesdy jako je Fallout nebo Doom ve VR? A co takhle nějaké exkluzivity na PSVR? To všechno tady najdete.

14.  7.  2017 |
Apple znovuobjevil rozšířenou realitu. Vývojáři už předvádí parádní aplikace

Apple znovuobjevil rozšířenou realitu.…

Apple pravděpodobně přetransformuje další důležitý segment - rozšířenou realitu.

16.  7.  2017 | | 2 N/A
Nový rekord! Valve po letní slevové akci zabanovalo přes 40 tisíc uživatelů

Nový rekord! Valve po letní slevové ak…

Anti-Cheat systém společnosti Valve se překonal, zabanováno bylo rekordních 40 tisíc uživatelů.

11.  7.  2017 | | 5 N/A
Herní agenda: výhled na sportovní a závodní pecky roku

Herní agenda: výhled na sportovní a zá…

Jako každý rok nás čeká na podzim nálož sportovních her. Čeká nás letos nějaké extra překvapení, nebo prostě dostaneme „jen“ další díly již zaběhlých značek? Čtěte dál a dozvíte se více!

20.  7.  2017 |
Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu vyráží dech (galerie)

Umělecké pojetí hry Hellblade opravdu …

Akční fantasy thriller Hellblade možná plachtí u většiny pod radarem. To by ale byla osudová chyba.

včera |