V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

vytisknout velikost písma
Další informace ohledně chystané stealth akce se týkají okolností výběru postavy a důsledků z toho plynoucích.

Jelikož Dishonored patří mezi mé nejoblíbenější hry minulé generace konzolí, dobře vím, že vliv na herní prostředí byl dosti znatelný již v prvním dílu, kdy - dle toho, jestli jste hrou prošli jako tichý stín, či krutý zabiják všeho živého (tedy v závislosti na metrikách low/high chaos) se měnilo i vaše okolí.

Nespatřila vás během vašeho putování žádná stráž? Plakáty v herním světě, vybízející k vašemu polapení, nenesou Corvovo jméno, ale týkají se neznámé maskované osoby. Zabíjíte vše v dohledu? Nejen, že všichni budou vědět, že řádíte vy, ale v ulicích města Dunwall se bude vyskytovat více krys, které přivábil pach pozvolna rozkládajících se těl a rovněž přibyde více neznámou nákazou stižených obyvatel.

Dishonored jednoduše klade důraz na vaše rozhodnutí, ačkoliv jejich důsledkem (alespoň prozatím) je maximálně pozměnění mapových dispozic, nikoliv vytvoření zcela unikátních dějových linií.

Touto cestou by se pak měl vydat i díl druhý, v němž hráč dostane v určitém bodě na výběr, zda-li bude hrát za Emily Kaldwin, dcerku císařovny, jejíž záchrana byla stěžejním úkolem prvního dílu, či právě Corvo Attana, bodyguarda a zabijáka, z jehož pozice jsme si příběhové události měli tu možnost "vychutnat" již minule. Volba herní postavy již posléze nejde zvrátit, díky čemuž budete misemi procházet nejen s odlišnými skilly a celkovým stylem hry, ale rovněž okolí na vás bude reagovat jiným způsobem. Zatímco Corvo bude opět disponovat starými známými schopnostmi, jako je Possession, Rat Swarm, či ultimátním teleportem Blink, Emily využije například Far Reach, Shadow Walk, či zajímavě znějící Mesmerize. 

Hra by měla vyjít v roce 2016 na PC, PS4 a Xbox One. Další informace přineseme, jakmile budou k dispozici.

 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, které už nechceme zažít

9 nejbrutálnějších smrtí ve hrách, kte…

O tom, jak jsou hry někdy brutální a zvyšují agresivitu u lidí, kteří je hrají už bylo napsáno mnoho. A protože my hráči víme, že je to naprostá kravina, užijeme si teď spolu 10 nejbrutálnějších smrtí ve hrách.

20.  4.  2017 | | 5 N/A
Nadšenec si doma postavil závodní simulátor za 600 tisíc. Rallye je jak skutečná!

Nadšenec si doma postavil závodní simu…

24.  4.  2017 | | 21 N/A
OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Raider přímo v prohlížeči

OpenLara: Zahrajte si původní Tomb Rai…

25.  4.  2017 | | 5 N/A
8 kultovních starých her, které rádi paříme doteď

8 kultovních starých her, které rádi p…

Všechny jsou staršího data. Většina z nich začíná číslovkou devatenáct a některé už bez DOSBoxu nespustíte. Nejsou sice už tak graficky vybroušené, ale baví nás dodnes.

28.  4.  2017 | | 21 N/A
GTA 5 můžete značně vylepšit, originál je jen začátek (galerie)

GTA 5 můžete značně vylepšit, originál…

Komunita moderů často dokáže životnost hry prodloužit neuvěřitelným způsobem. A u Grand Theft Auto to platí desetinásobkem. Rozhodli jsme se dát dohromady ukázku těch nejhezčích modifikací, které doposud byly vytvořeny.

21.  4.  2017 | | 13 N/A
9 herních restů minulého roku, které musíte dohnat

9 herních restů minulého roku, které m…

Uplynulý rok byl opravdu nabitý hity. Co ale podle nás nesmíte minout ani za boha? Čtěte dál.

26.  4.  2017 | | 8 N/A
7 kultovních herních pecek, které chceme zpátky

7 kultovních herních pecek, které chce…

Remaky a remastery v dnešní době vycházejí jak na běžícím páse. Pojďme se tedy podívat na 7 her, které by si ten remaster opravdu zasloužily.

22.  4.  2017 | | 7 N/A
HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pro náročné hráče (recenze)

HyperX Alloy FPS: Poctivá mechanika pr…

HyperX má svoji první klávesnici. Vsází na strohý a funkční design v kombinaci s mechanickými spínači Cherry.

25.  4.  2017 | | 5 N/A