V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

Další informace ohledně chystané stealth akce se týkají okolností výběru postavy a důsledků z toho plynoucích.
V Dishonored II bude herní styl a reakce okolí určena výběrem vaší herní postavy

Jelikož Dishonored patří mezi mé nejoblíbenější hry minulé generace konzolí, dobře vím, že vliv na herní prostředí byl dosti znatelný již v prvním dílu, kdy - dle toho, jestli jste hrou prošli jako tichý stín, či krutý zabiják všeho živého (tedy v závislosti na metrikách low/high chaos) se měnilo i vaše okolí.

Nespatřila vás během vašeho putování žádná stráž? Plakáty v herním světě, vybízející k vašemu polapení, nenesou Corvovo jméno, ale týkají se neznámé maskované osoby. Zabíjíte vše v dohledu? Nejen, že všichni budou vědět, že řádíte vy, ale v ulicích města Dunwall se bude vyskytovat více krys, které přivábil pach pozvolna rozkládajících se těl a rovněž přibyde více neznámou nákazou stižených obyvatel.

Dishonored jednoduše klade důraz na vaše rozhodnutí, ačkoliv jejich důsledkem (alespoň prozatím) je maximálně pozměnění mapových dispozic, nikoliv vytvoření zcela unikátních dějových linií.

Touto cestou by se pak měl vydat i díl druhý, v němž hráč dostane v určitém bodě na výběr, zda-li bude hrát za Emily Kaldwin, dcerku císařovny, jejíž záchrana byla stěžejním úkolem prvního dílu, či právě Corvo Attana, bodyguarda a zabijáka, z jehož pozice jsme si příběhové události měli tu možnost "vychutnat" již minule. Volba herní postavy již posléze nejde zvrátit, díky čemuž budete misemi procházet nejen s odlišnými skilly a celkovým stylem hry, ale rovněž okolí na vás bude reagovat jiným způsobem. Zatímco Corvo bude opět disponovat starými známými schopnostmi, jako je Possession, Rat Swarm, či ultimátním teleportem Blink, Emily využije například Far Reach, Shadow Walk, či zajímavě znějící Mesmerize. 

Hra by měla vyjít v roce 2016 na PC, PS4 a Xbox One. Další informace přineseme, jakmile budou k dispozici.

 

Nejnovější komentáře