V Irrational Games se bojí přijetí nového Bioshocku

Dokáže Bioshock Infinite zabodovat stejně jako jeho předchůdce?
V Irrational Games se bojí přijetí nového Bioshocku

Jak v rozhovoru pro britský Official Playstation Magazine prozradil Tim Gerritsen, director of product development v Irrational Games, snaží se studio s Bioshock Infinite dosáhnout stejného úspěchu, jakého dosáhla původní hra. Zároveň přiznal, že se při každé předváděčce bojí, jak na výsledek budou hráči reagovat.

"Bioshock byl jednou z nejoblíbenějších a kriticky nejúspěšnějších her minulého desetiletí," řekl Gerritsen. "V tomhle směru je na nás nepochybně vyvíjen tlak."

VIDEO: 4476 'BioShock Infinite - E3 2011 trailer'

"Pokaždé, když něco ukazujeme veřejnosti, jsme neobyčejně nervózní, protože se tolik snažíme, aby měl Bioshock Infinite stejnou váhu jako původní hra. Jsme si jistí, že k tomu máme dostatečně zkušený tým a veškeré předpoklady."

"Kdykoli dosáhneme nějakého úspěchu, objeví se před námi ještě větší výzva a větší očekávání," pokračoval Gerritsen. "Každým dnem doufáme, že se nám tato očekávání podaří naplnit, a vydáváme kvůli tomu ze sebe maximum."

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Otevřená FPS
Výrobce: Irrational Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 26. března 2013
  • Uvěřitelný a živý svět
  • Strhující příběh
  • Inteligentní témata
  • Elizabeth
  • Pestrá hratelnost
  • Místy moc akce
  • Občas ztráta tempa