Jak v rozhovoru pro britský Official Playstation Magazine prozradil Tim Gerritsen, director of product development v Irrational Games, snaží se studio s Bioshock Infinite dosáhnout stejného úspěchu, jakého dosáhla původní hra. Zároveň přiznal, že se při každé předváděčce bojí, jak na výsledek budou hráči reagovat.
"Bioshock byl jednou z nejoblíbenějších a kriticky nejúspěšnějších her minulého desetiletí," řekl Gerritsen. "V tomhle směru je na nás nepochybně vyvíjen tlak."
"Pokaždé, když něco ukazujeme veřejnosti, jsme neobyčejně nervózní, protože se tolik snažíme, aby měl Bioshock Infinite stejnou váhu jako původní hra. Jsme si jistí, že k tomu máme dostatečně zkušený tým a veškeré předpoklady."
"Kdykoli dosáhneme nějakého úspěchu, objeví se před námi ještě větší výzva a větší očekávání," pokračoval Gerritsen. "Každým dnem doufáme, že se nám tato očekávání podaří naplnit, a vydáváme kvůli tomu ze sebe maximum."
Zdroj: CVG
- Uvěřitelný a živý svět
- Strhující příběh
- Inteligentní témata
- Elizabeth
- Pestrá hratelnost
- Místy moc akce
- Občas ztráta tempa