L.A. Noire se těší oblibě u nás i v zahraničí (naši recenzi si můžete přečíst zde), nicméně existují tací, kteří si chválu za dobře odvedenou práci oficiální cestou neužijí. Podle všeho existuje zhruba 130 lidí, jejichž jména si v závěrečných titulcích nepřečtete, přestože se na výsledném projektu zasloužili velkou měrou.
Jeden z takto "postižených" prý na hře dokonce trávil každý den o víkendech 10-12 hodin. A co bylo příčinou jeho vyčlenění ze seznamu? Patrně z Team Bondi odešel dřív, než se hra dostala na pulty obchodů. Její podoba se údajně za celou dobu vývoje nesčetněkrát změnila.
"Herní vývoj má velmi iterativní povahu, takže to, co se stane na samotném počátku, se silně odrazí i na finalním produktu," argumentoval jeden z ignorovaných vývojářů. "Naše práce ve hře je, vidíme ji tam - vidíme naše otisky prstů na věcech, které byly do hry začleněny, i tak ale nejsme v titulcích."
Kompletní titulky si můžete přečíst na lanoirecredits.com.
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Akce | Detektivní akce
Výrobce:
Team Bondi | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
17. května 2011 (konzole)
8. listopadu 2011 (PC)
- Výborné případy
- Policejní práce
- Mix akce a pátrání
- Skvělá atmosféra
- Uspěchaný konec
- Zbytečně roztahané město
- Podivný model jízdy a destrukce
- Výslech je občas loterie