V Shadow of War ponesete následky svých činů, opakování misí nebude

Monolith se v pokračování Shadow of Mordor rozhodl pro zajímavý herní prvek.

Hra Shadow of War láká mimo pestrého otevřeného světa především systémem Nemesis, díky kterému mají být střety s nepřítelem unikátní a svět se má měnit podle toho, co v něm děláte. Monolith nyní oznámil, že k tomu přidává další herní mechanismus, díky kterému budou mít vaše činy mnohem větší váhu.

Ve hře budete mít spoustu možností, jak zatočit s nepřítelem. Ať už se jej zbavíte, naverbujete či pošlete jako špeha, všechna rozhodnutí ponesou následky. Žádné mise ve hře totiž nebude možné opakovat, konec hry tedy bude v mnohem záviset na tom, jak se v konkrétní situaci rozhodnete. A nebude cesty zpět. 

Middle-earth: Shadow of War láká akčním příběhovým trailerem

Middle-earth: Shadow of War láká akčním příběhovým trailerem

Svět se bude měnit, nepřátelé si budou pamatovat, co jste udělali a mrtví zůstanou mrtvými. 

Shadow of War vychází 10. října letošního roku na PC, PS4 a Xbox One. 


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět grafickým skvostem

Hráči fotí zážitky z Anglie: AC Valhalla je opět g…

Jestli něco Ubisoft umí, pak jsou to pestré světy, lákající k focení.

16.  1.  2021 | |11 N/A
Daniel Pánek
Assassin's Creed ValhallaGalerie
Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých nikdo nic nečekal

Tipy na 7 překvapivých herních hitů, od kterých ni…

Od následujících her si hráči příliš neslibovali, přesto všechny dokázaly překvapit.

12.  1.  2021 | |10 N/A
Ladislav Novák
Téma
10 největších překvapení minulé generace, která nás potěšila

10 největších překvapení minulé generace, která ná…

Končící éra Xbox One a PS4 přinesla mnoho velkých změn. Jaké nás nejvíce překvapily?

18.  1.  2021 | |6 N/A
Vojtěch Matušinský
Téma