V Shadow of War ponesete následky svých činů, opakování misí nebude

Monolith se v pokračování Shadow of Mordor rozhodl pro zajímavý herní prvek.

Hra Shadow of War láká mimo pestrého otevřeného světa především systémem Nemesis, díky kterému mají být střety s nepřítelem unikátní a svět se má měnit podle toho, co v něm děláte. Monolith nyní oznámil, že k tomu přidává další herní mechanismus, díky kterému budou mít vaše činy mnohem větší váhu.

Ve hře budete mít spoustu možností, jak zatočit s nepřítelem. Ať už se jej zbavíte, naverbujete či pošlete jako špeha, všechna rozhodnutí ponesou následky. Žádné mise ve hře totiž nebude možné opakovat, konec hry tedy bude v mnohem záviset na tom, jak se v konkrétní situaci rozhodnete. A nebude cesty zpět. 

Svět se bude měnit, nepřátelé si budou pamatovat, co jste udělali a mrtví zůstanou mrtvými. 

Shadow of War vychází 10. října letošního roku na PC, PS4 a Xbox One. 

Diskuze (3) Další článek: 9 nejdražších her historie, které si můžete zahrát

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,