V Test Drive budou reklamy

Společnost Atari oznámila, že se chystá použít ve své chystané závodní hře Test Drive Unlimited měnící se reklamy na výrobky z reálného světa. Už dokonce za tímto účelem podepsala smlouvu se společností IGA.

  

Reklamy by se ve hře měly průběžně měnit, což by mělo dodávat hře na realističnosti. Mezi přední značky, které se budou na herních billboardech vyskytovat, patří Ben Sherman a oblečení Mark Ecko. O co v Test Drive Unlimited půjde? Cestou k úspěchu je podle autorů především online herní svět; samostatně fungující entita kde se hráči budou scházet, povídat si prostřednictvím chatu, zakládat kluby a společně závodit na více jak tisíci mílích klikatých silnic na Hawaii. Atari si jako impozantní kulisu vybrali ostrov Oahu, jenž je vyhlášený svými přírodními krásami i rozmanitým reliéfem. A teď se podržte; podle některých zdrojů se v tomto vysoce detailním prostředí utkají "tisíce" hráčů online, volně se projíždějících nebo závodících. Číslovku v uvozovkách musíme brát s rezervou, ovšem s velkou podporou multiplayeru se v případě Test Drive Unlimited zkrátka musí počítat.

Související informace (Test Drive Unlimited):
Platforma
: Xbox 360
Žánr: Závodní
Výrobce: Atari
Vydavatel: Atari
Homepage:
http://www.testdriveunlimited.com/
Předpokládané datum vydání: září 2006

Zdroj: Gamespot

Váš názor Další článek: Recenze: Socom: US Navy Seals Fireteam Bravo – vojáci do kapsy

Témata článku: , , , , , , ,