V týmovce Redfall bude postup v příběhu vázán na hostujícího hráče

Nejlepší kooperace s kamarády je přece ta nesdílená.

Ještě před nedávnou konferencí Xboxu jsme neznali přesnou strukturu kooperační akce Redfall, která se zdála být velmi podobná kultovnímu Left 4 Dead. Studio Arcane nyní odhalilo něco málo o tom, jak se titul bude hrát a jak by měl fungovat kooperační režim. 

A bohužel nemáme dobré zprávy. V rozhovoru pro IGN vysvětlil kreativní ředitel studia Harvey Smith společný postup. Ve hře se bude postup příběhem zapisovat pouze hostujícímu hráči. To znamená, že pokud se rozhodnete hrát poté sami, nebo se připojíte ke kamarádovi s výpomocí, ve svém vlastním příběhu postupovat vpřed nebudete, dokud se nevrátíte do "svojí hry". 

To je značně kontroverzní systém, který často neuvěřitelně brzdí pohodlné hraní v kooperačních hrách. Studio ale také potvrdilo, že naštěstí veškerý loot a zkušenosti samotných postav budou přenositelné, systém se tedy týká pouze a jen příběhu hry. 

Redfall se chystá v první polovině roku 2023 pro PC a Xbox Series X/S. 

Váš názor Další článek: Naughty Dog se připomíná s remakem The Last of Us. Podívejte se, jak bude vypadat Tess

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,