I na současný Xbox 360 existuje nemálo herních titulů které rovněž využívají počtu 60Fps, resp. počtu 60 snímků za vteřinu. Některé z nich jsou re-make předělávky, nebo jejich přepracované HD verze, jiné jsou naopak konkrétní tituly, např. Doom 3: BFG Edition, Bully: Scholarship Edition, Metal Gear Solid: HD Collection, Beyond Good & Evil HD Edition, Hitman: HD Trilogy a pravděpodobně jich bude mnohem více.
Každopádně drtivá většina "old-school" hráčů si z počtu snímků za vteřinu nikterak neláme hlavu. Takoví hráči jednoduše vyznávají své oblíbené tituly a to ať už s 60Fps nebo bez 60Fps.
Je totiž nutné si také uvědomit, že některé herní tituly zkrátka a jednoduše nikdy nepoběží v 60Fps, protože jde o starší hry které mají šanci běžet v 60 snímcích za vteřinu snad jen díky své (budoucí) modifikované HD verzi. Ne-třeba dodávat, že ne všechny takové hry dostávají z pravidla "druhou šanci" aby byli později vydány jako předělané HD verze a pod. Oproti tomu je ale stále určité procento her, které se běžně pohybují v rozmezí 60Fps už od počátku své existence, např. Burnout Paradise, Devil May Cry 4, Ninja Gaiden 2, Soul Calibur 4, Dead Or Alive 4, Tony Hawk's Project 8, Bioshock, Bioshock 2, Bioshock Infinite, Call of Juarez: Gunslinger, Driver: San Francisco, Dirt: Showdown, Diablo 3, Dante's Inferno, Mortal Kombat 9, Rage, Tekken 6, Bayonetta, Ridge Racer: Unbounded, Far Cry: Instincts Predator a dokonce i ne-zrovna úspěšný Aliens: Colonial Marines.