Zatím je pro ně výhodnější pracovat se současnou technologií.
Jestli si myslíte, že s příštím Half-Lifem přijde také nový engine, jste s největší pravděpodobností na omylu. Jak v rozhovoru pro Gaming Lives řekl Chet Faliszek, jeden ze spisovatelů Valve, je pro firmu výhodnější pracovat s původním Source enginem a pouze jej vylepšovat.
"Takhle s tímhle enginem prostě pracujeme," řekl Faliszek. "Prostě jej vylepšujeme, nehodláme jej nahradit, a i když v určité chvíli možná řekneme, že existuje Source 2, je pro nás snazší ponechat si původní technologii a pracovat s jejími nástroji."
Portal 2
"Jde o to, že když nahradíte engine, nahradíte zároveň také všechny nástroje, se kterými lidé pracují, přičemž trvá dlouhou dobu, než se s nimi vývojáři naučí znovu správně zacházet."
Osobně v tom nevidíme žádný problém, hry na Source enginu vypadají skvěle a co je hlavní, jsou relativně nenáročné a nemají s nimi problém ani starší mašiny.