Valve vylepšuje SDK svého enginu

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

avatar
23. 02. 2011 13:25

Mě by hlavně zajímalo, proč se Source vůbec nerozšířil. Nepamatuju si jedinou hru kromě těch od Valve co by ho používala (samozřejmě AAA tituly), přitom vypadal/vypadá pěkně, je flexibilní a konečně by to bylo něco jiného než ty Unreal klony. Že oni si ho nechali jen pro sebe a ostatním ho nelicencovali?

 |   |  Odpovědět
Dave  |  23. 02. 2011 14:02

Zdravím, těch her je sice málo, ale existují. :)
en.wikipedia.org ...

 |   |  Odpovědět
Rob  |  23. 02. 2011 17:28

Já mám nejraději unreal engine a ten source pak ještě ten co používá Battlefield bad company..to jsou enginy pro mé oči !

 |   |  Odpovědět
Torham  |  23. 02. 2011 09:22

Jedině dobře, že pracují na zkulturnění svého SDK. Jen by to chtělo vydat Source Filmmaker. On je sehnatelný skrze stažení bety z roku 2007, ale to není úplně košér A co jsem viděl na YT ve videích, jedná se o opravdu mocný nástroj. Nemluvě o tom, že v něm byly tvořeny Meet the Team filmečky i intro do L4D her...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor