Vanguard: Saga of Heroes - MMORPG třetí generace

O novém MMORPG, o němž autoři hrdě mluví jako o onlinovce třetí generace, jsme vám přinesli kratičkou zprávu již dávno, nicméně nové obrázky a informace se nedají jen tak ignorovat, a proto si vše náležitě proberme.

Ony řeči o "třetí generaci online her" se dají většinou brát s rezervou, v případě vývojářského studia Sigil Games by to byla možná chyba. Firma byla založena v roce 2002 Bradem McQuaidem a Jeffem Buttlerem, kteří se velkou měrou podíleli na vývoji MMORPG hitu Everquest. Nyní pracují na vlastní půdě a se silnou podporou Microsoftu, coby vydavatele jejich prvotiny s názvem Vanguard: Saga of Heroes.

Tvůrci hru popisují jako masivní multiplayerové RPG beroucí si to nejlepší z klasické fantasy literatury (tzv. High fantasy), se zaměřením na vývoj postav, komplexní svět a spolupráci jednotlivých hráčů. Při tvorbě herního příběhu a světa se Sigil Games nechali inspirovat všemi dostupnými zdroji (literaturou, filmy, výtvarným uměním), aby bylo jejich dílo vyšperkované do nejmenšího detailu. Nepřekvapí tak přítomnost několika rozlehlých kontinentů, na které se budete moci vydat, přičemž návštěvou každého z nich narazíte na specifické prostředí.

Vanguard přichází s novým mechanismem Advanced Encounter System, jenž se postará o to, aby úměrně s počtem hráčů, rostl i počet příšer. Konečně nás tedy nečekají dlouhé fronty na klíčová monstra, která nám pak stejně někdo vyfoukl těsně před nosem. Samotné souboje by pak měly být zajímavější díky snaze vývojářů protlačit do jinak zastaralých standardů i taktické prvky. Boje s příšerami tak snad nebudou jen "mlácením slámy", ale procvičíme si při nich prý i schopnost strategicky myslet.

   

Sigil Games si pravděpodobně nemyslí, že MMORPG je pouze o prozkoumávání herního světa a zabíjení tamní fauny. Podobně jako třeba ve Star Wars Galaxies, i zde bude místo pro ty mírumilovnější z nás; řemeslníky a kováře, obchodníky a licitátory. Ti navíc budou moci vlastnit obchody, kovárny a výrobní haly, které si sami postaví, koupí či pronajmou. Obyčejní hráči budou bydlet v domech, jež půjdou různě vyzdobit a postupem času i vylepšit.

Datum vydání zatím není známo, poněvadž je ale vydavatelem Microsoft, o osud hry se snad bát nemusíme. Můžeme tedy doufat, že si ji zahrajeme již brzy.

   

Zdroj: Worthplaying, homepage

Váš názor Další článek: Nový týden: preview Duke Nukem Forever

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,