"člověk uvědomí, že se nejedná o realitu"
lolololo, ty budes asi hodne prekvapenej az si VR nekdy vyzkousis a uvidis okolo sebe veci v zivotni velikosti, vetsinou to dokonale pohlti ze na normalni realitu v tu chvili nemyslis. Ja mel s Vive prvni tydny problemy ze vzdy po sundani mi nejaky cas prisla normalni realita "divna", pak si mozek zvykl a uz to beru normalne.
Ale jak rikas, pokud odolas a zkusis to s nejakou az 3-4generaci budes jeste vic prekvapenej nez kdyz by jsi ted zkousel momentalni generaci kde dost vadi to nizky rosliseni, ono to ale vadi jen ze zacatku kdyz si to nasadis, po chvili hrani te to pohlti ze mozek se soustredi na to co v ty hre delas a ignoruje ze vidis jednotlivy pixely a mezery mezi nimi.
Pohlceni do hry je daleko vetsi nez na 2d monitoru, mozna je to tim ze to vidis v zivotni velikosti, jako ve skutecnosti (ach,jen to nizky rozliseni!!!). Na vyssi rozliseni bohuzel nestaci momentalni HW, napriklad novy VivePro taktak utahne 1080ti a to se rozliseni zvysilo jen nepatrne oproti puvodnimu vive. Moc proto nechapu jak ps4(pro)vubec vr utahne,musi to vypadat hrozne oproti pc vr.