Vigil je vývojem pro PS3 otrávený

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 15

Diskuze k článku

ghost  |  24. 07. 2011 10:41

Takový kecy v kleci...

 |   |  Odpovědět
Serik  |  22. 07. 2011 15:07

Vyvíjejte pro iPad - programování na základní úrovni. Xcode zdarma + podpora Applu. A výkon za chvíli na úrovni PS3.

 |   |  Odpovědět
gš+čřtg  |  22. 07. 2011 15:38

Pri cteni posledni vety jsem zrovna jedl a malem jste me mel na svedomi.. ROFL Nejdrive by mohl iPhone 4 dohnat grafikou PSP z r. 2004! a pak muzeme resit iPad vs. PS3

 |   |  Odpovědět
Serikik  |  22. 07. 2011 15:45

Počkejte do dvou let.

 |   |  Odpovědět
dfě  |  22. 07. 2011 15:52

Do dvou let? Za necely pul roku vychazi v Jap. a mozna i US PS Vita s PS3like grafikou

 |   |  Odpovědět
Fejkovyvrah  |  22. 07. 2011 17:27

Vita... pche! Počkejte na iPhone5!!!

 |   |  Odpovědět
čšřěčýžčýěčýčěýč  |  22. 07. 2011 12:52

je to lenoch, kterej to chce zadarmo :D

 |   |  Odpovědět
2oz  |  22. 07. 2011 13:36

Neni to lenoch jen říká co je pravda a pravda je že konzole jsou zaostalí taková je realita

 |   |  Odpovědět
lřýářlýíý  |  22. 07. 2011 11:01

Tak samozrejme!! S PS3 se musi piplat obchazet vymyslet a zase ladit ale vykon se da z ni dostat uzasny jen to neni ten hruby jako u PC tam se to placne a je to, zde se musi HW zdimat do posledni kapicky, ale vysledek pak stoji zato.

 |   |  Odpovědět
kvasha  |  22. 07. 2011 15:44

A tím máš na mysli co? 720p s osekaným vším, co se dá, aby se ušetřil každý MB paměti nebo MW2 v 1024x600? Sorry, tohle ti udělá každý komp z nejhůře z nižšího mainstreamu + mnoho dalšího použití. Sorry, ale s mým dva roky starým NTB za 15litrů si na TV zakalím mnohem víc a nemám problém s většinou her 2008-2010 nejhůře na medium detaily na FullHD. O tom se konzolím může nechat jenom zdát.

 |   |  Odpovědět
kujon  |  22. 07. 2011 17:57

ty jsi ale dobrej blb ti řeknu. je vidět, že jsi ps3 neviděl ani z rychlíku, protože pak by jsi takovejhle nesmysl nemohl napsat

 |   |  Odpovědět
kvasha  |  22. 07. 2011 19:39

Nevím proč hned přecházíš do osobních urážek a co se tak dotklo tvé osoby. Ale teda řekni mi, co je na 5let staré konzoli tak světoborného. V dnešním světě už se sotva drží zuby nechty. Prostě dosluhuje. 5 let je v IT obrovská propast. Neříkám nic o tom, že to při launchi nebyl skok vpřed, ale obhajovat 5let starý hardware a architerkuturu se nedá. Vývojářům nic jiného nezbývá, než hledat každé procento výkonu, aby z toho ještě vymáčkli něco, aby jejich produkt obstál v konkurenci a zdálo se, že jde pořád vývoj vpřed. Bohužel už nějakou dobu se bojuje s limitem hardwaru, se kterým prostě nic neuděláš. Vem si, že Directx 9 bude slavit už 9 let a pořád je to zdaleka nejrozšířenější engine. To určitě nevypadá jako nejlepší vyzitka a bohužel zrovna konzole na tom mají svůj neoddiskutovatelný podíl. Je to uměle vydržované.

 |   |  Odpovědět
eee  |  23. 07. 2011 00:46

Proc by vyvojari muslei hledat kazde procento vykonu? Fakt jsi tak hloupy a myslis si, ze na hardweare o 1 % vykonnejsim jsou najednou nejake uzasnejsi hry a bez toho jednoho procenta by to neslo?

Skvele hry se daji delat na jakemkoli hardware s jakymkoli vykonem. Rada starsich pecek jsou daleko lepsi hry nez vetsina soucasne produkce. Dobre hry nejsou o vykonu pocitace.

Na hrach samotnych je porad co zlepsovat a to i na hardware, ktery je 5 let totozny.

DirectX 9 neni engine. A DirectX 10 ani 11 neprinasi nic, co by hry delalo skutecne lepsimi.

 |   |  Odpovědět
kvasha  |  23. 07. 2011 12:57

Samozřejmě by měla být na prvním místě hratelnost, bohužel 'moderní' hry a zvláště konzolové hry jsou komerční rychlokvašky s velmi krátkým vývojem a povětšinou tomu odpovídá i výsledek. Poslední dobou je bohužel u většiny her tendence vše zjednodušovat. Dnešní hry plné skriptů a velmi primitivních leveldesignů (bohužel tomu nijak konzolový hardware nenapomáhá, protože rozlehlejší a složitější mapy naráží na jistá omezení). Věř, že samotného mě to mrzí. Ale bohužel cestou, kterou se dala většina vývojářů, kdy sází na boom efekt a právě spíše na vizuální stránku než na obsah, příběh,.... jim nezbývá nic jiného, než se honit za každým % výkonu. Každý musí uznat, že vývojáře už tento je 5 let starý hardware a technologie omezují.
Konzole jdou na ruku komerčním hrám s krátkým vývojem, ale pokud bys jako vývojář chtěl udělat pořádnou dlouhou rozlehlou hru s pořádnými mapami a detailními texturami, tak se budeš muset smířit tím, že u konzolí se budeš muset omezit a ždímat s výkonu, co se dá. A stejně ve vyýsledku se ti to ani tak finančně neoplatí. Bohužel některá studia vrazí stejně peněz nebo i více peněž do reklamy než do vývoje, protože se jim to v dnešní konzumní společnosti oplatí mnohem víc.

 |   |  Odpovědět
Jerry  |  23. 07. 2011 20:51

Hele nemáš prvadu, právě nejlepší hry co do hratelnosti za poslední 4 roky jsou většinou exkluzivky pro Playstation (např. Demons Souls, Metal Gear Solid 4, Uncharted 2, Valkyria Chronicles, God of War 3, atp. atp.)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor