Víme, jak si Zaklínač 3 poradil s nahráváním herního prostředí

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 1

Diskuze k článku

Tommi.cz  |  10. 04. 2014 20:28

Koncept téhle technologie je sice moc pěkný a pokud by fungoval jak má, nejraději bych ho viděl v každé nadcházející hře, ale... Vzpomeňme si na to, jak skvěle to (ne)fungovalo v RAGE. Při otáčení se mi z pomalu se načítajících textur a modelů malinko motala hlava :D. Ale uvidíme. Třeba mě pánové Poláci dokážou, že to svedou líp než kolegové u id Software.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor