Virtual Battlespace se vrací do Čech

Bohemia Interactive se rozhodli stáhnout svůj vývojový tým pracující v Austrálii na projektu Virtual Battlespace 2 zpět do Čech. V pražském studiu přijímají nové programátory.

VBS2_105.jpgVBS2_135.jpg

Nedávno jsme vás informovali, že se českým Bohemia Interactive podařilo získat tender americké armády na vývoj pokračování armádního simulátoru. Tým Bohemia Interactive Simulations, který na projektu pracuje, se nyní bude přesouvat z Austrálie zpět do Čech, kde předpokládá možnost nalezení dalších špičkových programátorů. V Austrálii pak zůstane pouze oficiální prodejní místo, kde mohou armády získávat licence na provoz simulátoru.

VBS2_104.jpg

Virtual Battlespace v současné době používá velké množství různých armád, ať už se jedná o americkou, britskou, nebo třeba v nejbližších cvičeních prý i spojené armády NATO. Samotný engine je založen na Operation Flashpoint a jeho počátky se datují už do roku 1997. Současná verze simulátoru pak běží na třetí generaci engine, jež by měla být použita i pro ArmA 2.

Zdroj: TZ

 

Váš názor Další článek: Shadow of the Colossus míří do kin

Témata článku: , , , , , , , , , , ,