Global Illumination tu samozřejmě máme, Snowdrop engine ho má už několik let a k vidění například v The Division, s tím že engine se dále vyvýjí, krom několika méně graficky náročných věcí jako South Park je v přípravě Division 2 a hlavně Avatar, kde se engine bude starat o vyobrazení Pandory, takže ten engine uvidíme i v otevřeném prostranství což v Division není.
https://i.redditmedia.com/kt_UkSiYNusApzZqgw-2L2Lxi...
Dokonce i ten ray tracing, i když ne plnotučný tu máme, opět Snowdrop engine a HFTS stíny, které NV vyvíjela společně se studiem Massive právě pro potřeby Snowdrop enginu. HFTS je blízké RT a na výkonu to jde docela znát, cca 30% oproti PCSS stínům na FHD a GTX1080 (jediná věc, kterou třeba v té Division musím vypnout abych měl minima 60FPS) HFTS je podporováno už generací Maxwell, Volta není potřeba.