Vozy z Project CARS budou mít na PC třikrát více polygonů

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 14

Diskuze k článku

Zemnekoule  |  18. 08. 2014 22:47

Myslim, ze brat pocet polygonu jako jedine hledisko je dost zjednodusujici. Vsechny nove hry budou vypadat dobre, ale u me vede Project CARS kvuli nejblizsimu vztahu s realnou jizdou.

Pokud si chcete dalsi informace o Project CARS, tak navstivte http://projectcarscz.wordpress.com

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 08. 2014 10:33

Toho se právě bojím, vzhledem k tomu, že ve hře zřejmě budou i fiktivní auta...

 |   |  Odpovědět
HK  |  17. 05. 2015 10:51

Project CARS, na PS4 zamě velké sklamání, grafika krajiny se maže nedá se nato koukat. PS4 největší hyba vmém životě

 |   |  Odpovědět
Radek  |  18. 08. 2014 21:37

exkluzivni hry only ps4 nebo Xbox one budou vypadat paradne.

 |   |  Odpovědět
martin  |  18. 08. 2014 15:22

Jen pro info, auta v PS4 exkluzivitě Driveclub jsou složeny z 250 000 polygonů. Holt multiplatformní tituly si s optimalizací moc hlavu nelámou.

 |   |  Odpovědět
kuba  |  18. 08. 2014 19:42

project cars na pc bude lepši než na ps4 protože pc je prostě pc tak to potom ps4 je slaba verze project cars ještě že jsem nekoupil ps4

 |   |  Odpovědět
Radek  |  20. 08. 2014 07:56

ano mas pravdu ps4 ma o chlup slabsi hardware nez top PC,ale to je vecna diskuze.Ale konzole maji jednu obrovskou vyhodu a to optimalizaci na jeden hardware coz u PC jaksi nejde.Proto taky hry primo jen pro konzole mohou vypadat lepe. Kouknete na skoro 10 let starou PS3 s grafikou na urovni Geforce 7800.Porad na ni vypadaji hry pekne.

 |   |  Odpovědět
WortexCZ  |  23. 08. 2014 03:13

"ps4 ma o chlup slabsi hardware nez top PC".. No to je blabol! Nebo... podle toho cemu rikas "chlup" a cemu rikas "top PC". Bez prehaneni, vytahovani, ale i bez zbytecny skromnosti: Jen moje graficka karta da pri mereni hrubyho vypocetniho vykonu 4x PS4 :oDDD (PS4 cca 1.84 TFLOPS, GTX Titan Black cca 5.1 TFLOPS) A to srovnavam jen jednu komponentu s celym systemem PS4. PC (stale budu mluvit zcela sobecky o sobe) ma navic este taky 6/12 jader v procesoru. Vlastni HW zvukovy kodek a tresnicku na dortu v podobe SSD... Neda se nic delat. Bud netusis co je Hi-End PC (srovnavam PC s jednim GPU, zadne SLi, nebo CrossFire), nebo sis toho do fajfky nacpal dneska moc... To neni vecna diskuse. To je vecny alibismus lidi co obhajuji to co maji doma a nevidi si dal, nez na spicku nosu. Jo dybys chtel mluvit o penezich... to bych si holt takovejhle koment nemoh dovolit. Tak priste opatrne s tvrzenimi vycucanymi z prstu. Tenhle vykon totiz bude mit s nejvetsi pravdepodobneosti PS5... tak za sedm let zase nashle v diskusi ;o)

 |   |  Odpovědět
David  |  21. 02. 2018 18:36

Ps4 Pro ma pres 4Tfl,navic me ta konzole stala 10 000,kolik tobe ten nabouchany kompl 😂

 |   |  Odpovědět
WortexCZ  |  23. 08. 2014 03:28

Je! :oD A tohle sem si nevsim: "konzole maji jednu obrovskou vyhodu a to optimalizaci na jeden hardware coz u PC jaksi nejde". Blabol cislo 2. Tak to mas panacku za neprospel z celyho prispevku. Zapomnel si tam nekam napsat slovo "snazsi"... nebo ne? Protoze optimalizovat samozrejme LZE! Proto mame standarty jako je OpenGL, DirecX, Mantle, apod. Neoptimalizuje se pro HW, ale pro standarty. Na vyvojarich ovladacu pro dany HW je, aby jejich ovladace dokazaly prevadet dotazy programu do standartu. O tom, ze sou vyvojari lini (ted mluvime o ovladacich) je obecne znamy fakt. Proto taky nevyjde jeden ovladac "na furt" a basta, ale vychazi aktualizovane verze. Optimalizace je tak dobra, jak dobrej je programator (a je uplne putna, jestli programuje pro PC, PS4, XBOne, nebo Game Boye z roku 80) a jak dobre (rozumej v souladu se standarty) sou napsany ovladace. Tady opet neco smrdi... moment! Cucham, cucham. Uz vim. Ty sis to nekde na nejakym foru, kde se hadaj lidi o tom proc "sou konzole lepsi nez PC" precet, moc se ti to libilo a tak je to pravda vid? ;o) Zjistit fakta! Pak komentovat! Jinak te pokazdy s klidem utre kazdej kdo nekdy v rychlosti "cuchnul" aspon k zakladnim primcipum funce SW na JAKYMKOLI! HW.

 |   |  Odpovědět
Pc/Ps4  |  08. 05. 2015 16:57

Ty jsi důležitej ,až je mi z tebe na blití..

 |   |  Odpovědět
Mesijé vopřenej Vo zeď  |  28. 05. 2015 17:22

Ano ano, souhlasím s Vámi pane Vortexi CZ A zde panu "Pc/Ps4" bych uctivě doporučil léčebnou kúru na své emocionální dysfunkce, jež se projevují třeba onou odpovědí výše. V diskuzích přeci nejde o sebe-důležitost, nebo o projevy jiných psychosociálních potřeb v podobě hry přebíjená (někdo napíše pár slov, kterými vyvede jiného z jeho vlastních omylů, čímž mu prokáže jistou službu v jeho zájmu a místo vděku za dobrovolnou nápravu se dostaví jen primitivní urážka od třetí osoby za účelem ponížení), jde tu především o fakta, která se týkají tématu. A ta trocha slušného chování by prospěla jistě všem, zvlášť v dnešní době, žé
A mimochodem, v simulacích, jako je Gran Turismo (5, 6), Assetto Corsa nebo The project CARS, jde přeci o grafiku až na posledním místě! Copak máte někdo během pocení se u Trustmasteru, uprostřed Nordschleife nebo jinde, čas na kochání se krajinou nebo přistavenýma sanitkama u karavanů za plotem?? Pokud ano, je u vás něco špatně a pak tedy můžete přejít rovnou na dětské arkády typu CREW nebo Need for Speed! Simulace je o reálné zpětné vazbě, jež přináší pocit věrného prožitku při "manipulaci" se závodním autem a né o odlescích na haubně nebo kymácejícíma se stromečkama ve větru! Herrnajs šš´húwix

 |   |  Odpovědět
kuba  |  18. 08. 2014 19:45

lepši jsou hry multiplatformní takove hry vypadaji na pc mnohem lip než na konzole a proto nechci konzole mě exkluzivní hry neberou ani je nechci

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  18. 08. 2014 22:46

Hmm, jsem si myslel, že dneska už se detaily dohání tesselací a ne větším množství polygonů, protože tesselace nežere tolik výkonu... A nebo možná počítají i ty polygony, které zařídí tesselace.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor