Všechny obličeje v Mass Effect Andromeda budou vycházet z reálných podkladů

Můžete vydechnout, obličeje v Mass ffect Andromeda budou lepší než v traileru.
Všechny obličeje v Mass Effect Andromeda budou vycházet z reálných podkladů

Když před několika týdny BioWare zveřejnil první gameplay trailer na Mass Effect Andromeda, spousta lidí si všimla, že kvalita animace a zpracování obličejů postav není na moc vysoké úrovni. Bioware proto krátce na to slíbil, že ve výsledné hře budou obličeje lepší. Nyní to zástupce BioWare na Twitteru potvrdil, s tím, že přizpůsobitelné obličeje budou vycházet ze scanů opravdových obličejů.

Napsal to kreativní šéf Mass Effect Andromeda Mac Walters. Na scanech budou podle jeho slov založeny všechny obličeje, které ve hře uvidíme.

Walters také promluvil o Tempest, lodi, ve které budou hráči v očekávané hře prozkoumávat galaxii. V lodi se prý nedostaneme do úplně všech koutů galaxie. Důvod? Ten neuvedl, ale pravděpodobně proto, aby zbyl prostor pro budoucí hry z prostředí Andromedy. Z prvotního „Andromeda nebude trilogie“ se totiž poslední dobou začínají objevovat informace, že další hry vyjdou.

První gameplayer trailer Mass Effect: Andromeda je tu. A ve 4K!

První gameplayer trailer Mass Effect: Andromeda je tu. A ve 4K!

Mass Effect Andromeda vychází v první polovině příštího roku na PC, PS4 a Xbox One. Bude podporovat PS4 Pro. O podpoře Project Scorpio v tuto chvíli vývojáři neuvažují, ale to se prý může změnit.