Vyrobte si vlastní hru pro X360

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

Glutton  |  23. 02. 2008 16:39

Pochopil jsem to správně, že abych mohl tvořit (nebo minimálně zveřejňovat) XLive hry, tak musím být členem XNA Creators klubu?... a pochopil jsem dobře, při prohlížení novinek na Xlive, popis že tohel členství je placené?
Takže abych mohl vytvořit hru, tak za to musím zaplatit? Děkuji nechci. Ale taky se mi sbíhala slina, jak něco hezkého udělám.

 |   |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  24. 02. 2008 18:39

Hru můžeš vytvořit zadarmo. XNA je ke volně ke stažení minimálně rok, možná i déle. Nevím teda jestli je to stejné jako v té verzi před 2.0, ale pokud ano, tak to umí zkompilovat pro PC i X360. Na první pohled to zní hezky, ale háček je v tom, že aby člověk mohl publikovat/stahovat XNA hry na Live, tak si musí zaplatit to členství v klubu, jak píše glutton. Otázka je, jaká ta cena bude, ale vzhledem k tomu, že MS rejžuje na všem, tak bych se nedivil, kdyby to bylo za podobnou cenu jako Live Gold...

 |   |  Odpovědět
Eso Rimmer  |  24. 02. 2008 18:42

Tak jsem se dočetl, že roční členství má stát 100 dolarů, takže dražší než samotný Live Gold...

 |   |  Odpovědět
Glutton  |  24. 02. 2008 19:36

Koukal jsem přímo do menu na Xboxu (už je mono se tam zaregistrovat) - 4 měsíce 40 liber. Rok 60 liber.
Bral bych to pokud by vývojář následně obdržel nějaká procenta ze zisku stažených her (někdo to tam schvaluje... tak by tam omezili vkládání každé kraviny a lidi by posílali věci co za něco stojí) - ale obávám se, že to takhle nebude. A z těch XNA her nic oc nebude - kdo by platil za to aby mohl vyvýjet (přesněji řečeno publikovat)?

 |   |  Odpovědět
sega.maniac  |  22. 02. 2008 19:24

Tak to je paradni! Uz zacinam pracovat na Shenmue 3... jinak bude to stacit ve Flashi?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor