Vysokorozpočtových titulů vyjde pro next-gen konzole méně

Podle Cliffa Bleszinkeho bude vývoj her příliš drahý.

Že si v budoucnu nebudeme tolik užívat vysokorozpočtových AAA her, si myslí Cliff Bleszinski, známý herní vývojář z Epicu. Podle něj bude vývoj takových titulů příliš drahý, v pravidelných intervalech se dočkáme jen těch nejznámějších a největších značek.

"To riziko tam je velké," řekl Bleszinski v rozhovoru pro britský OXM. "Šesti až osmihodinové AAA tituly budou pravděpodobně na ústupu, do roka vyjdou možná tak tři nebo čtyři kousky, a to jen u zaběhnutých značek."

Abyste se vývojáři udrželi při životě, musí podle něj dobře porozumět trhu. "Klíčem k úspěchu je sehnat lidi, kteří rozumí technologii, ale kteří jsou také kreativní a rozumí byznysu. Spousta her vznikne jen kvůli tomu, že někdo řekne 'Býčí zápasy by mohly být super!' A vy na to 'To by hráli jen ve Španělsku.'"

"Lidi napadají různé věci a jiní lidé jim na to dávají peníze, aniž by brali na zřetel byznys. Nemůžeme si dovolit být jen kreativní, musíme si pořádně promyslet, které hry chceme vytvořit."

Zdroj: OXM UK
Váš názor Další článek: PlayStation Vita reklama láká na zcela nový zážitek

Témata článku: , , , ,