Vývoj nového Battlefrontu není jednoduchý, říká DICE

Švédské studio tak vnímá očekávání a tlak fanoušků na jejich připravovaný i přesto, že nyní teprve dokončují čtvrtý díl Battlefieldu. Restart série Star Wars sleduje totiž mnoho příznivců a DICE se tak ocitá v minovém poli.

Netrpěliví fanoušci již volají po začátku 100% prací na novém titulu z univerza Star Wars, ale výkonný ředitel DICE vysvětluje, že Battlefield má nyní prostě přednost a není možné plnohodnotně pracovat na obou projektech najednou.

Bach zároveň poznamenal, že k licenci na nové Star Wars přišli jako slepí k houslím. EA si totiž pozvala nejdříve George Lucase coby potenciálního tvůrce nové hry. Asi o týden pozdeji přišla do rukou DICE otázka, zda by náhodou nechtěli pracovat na novém Battlefrontu. Odpověď byla jednoduchá: "Well, yeah."

Od chvíle, kdy přebralo licenci DICE studio ovládl strach z nepřiměřených očekávání tohoto projektu. Jak sám Bach řekl, u podobně velkých titulů nemůžete překvapit, ale spíše jen zklamat. Restart Star Wars byl poprvé oznámen na veletrhu E3 během tiskovky EA a v současné době je tedy ve vývoji na vedlejší koleji vedle Battlefieldu, ale to se brzy změní. Stejně jako DICE chtějí Star Wars hry vyvíjet také studia BioWare a Visceral Games, které nedávno dospěly k dohodě mezi EA a Disney.

První Star Wars: Battlefront vyšel v roce 2004 na PC, Xbox a PS2. O rok později se dočkali fanoušci pokračování a oba díly byly kladně přijaty u kritiků. V roce 2006 se mluvilo o třetím díle, ale zde se dobře rozběhnutá linka zadrhla a téměř hotový projekt se musel stopnout. Až doteď.

Váš názor Další článek: Spelunky: na smrt si zvyknete (recenze)

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,