Vývoj remaku Final Fantasy VII by trval příliš dlouho

Podle Square-Enixu je původní hra pro moderní konzole příliš rozsáhlá.
Vývoj remaku Final Fantasy VII by trval příliš dlouho

Od doby, kdy bylo na E3 2005 demonstrováno líbivé techdemo Final Fantasy VII běžící na hardwaru Playstationu 3, se herní komunita marně dovolává pro řádném remaku hry. Dočkáme se někdy? No, říká se, že naděje umírá poslední.

Na toto téma se každopádně v rozhovoru pro britský Official Xbox Magazine rozhovořil Yoshinori Kitase, producent Square-Enixu, podle něhož jsou předešlé díly příliš rozsáhlé a jejich převedení do moderní doby by zabralo klidně i desetkrát více času než vývoj FFXIII.

ff7-tech-demo-cloud.jpg

Techdemo z E3 2005

"Přechod od XIII k XIII-2 byl snadný, protože jsme samozřejmě zůstali u stejných dat a u stejného enginu," řekl Kitase. "S technologií jsme zrovna přestali pracovat. Dá se tedy říct, že ještě ani nevychladla."

"Kdybychom ale chtěli udělat např. pokračování nějakého předchozího Final Fantasy, bylo by to podle mého názoru o dost obtížnější, protože za dob Playstationu a Playstationu 2 byly hry v jistém smyslu rozsáhlejší."

"Jistě, graficky nebyly tak pokročilé jako dnešní tituly, nicméně měly v sobě spoustu měst, světů a tak podobně. Pokud bychom tedy chtěli vytvořit stejný druh hry - ať už by šlo o pokračování nebo ne - a zároveň bychom chtěli dodržet kvalitu grafické stránky, zabralo by nám to třikrát, čtyřikrát, možná dokonce i desetkrát více času než vývoj FFXIII. Tvorba pokračování takových her je tedy o dost obtížnější."

Otázkou je, zda vůbec remake potřebujeme. FFVII je možná stará hra, nicméně stále funguje více než dobře.

Zdroj: OXM UK

 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: co hrát na cestách?

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: c…

Hrajete rádi na mobilním telefonu? Nechte si od nás doporučit několik kousků pro letošní rok.

17.  4.  2018 | | 8 N/A
4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřitelným smyslem pro detail

4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřit…

Far Cry 5 nás v mnohém příjemně překvapil, především ale nabídl nádherné pískoviště na hraní. A nic to nepodpořit tak, jako 4K rozlišení.

11.  4.  2018 | | 18 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

21.  4.  2018 | | 36 N/A
God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

Populární rubač bohů se vrací, aby nám dokázal, že neztratil nic ze svého lesku. Jak dopadl Kratos nové generace?

20.  4.  2018 | | 32 N/A
Herní agenda: dubnová nálož pecek

Herní agenda: dubnová nálož pecek

Březen nás navnadil na začínající jarní sezónu plnou skvělých titulů a duben pokračuje ve stejném duchu. Opět se nám na herním trhu objevila různorodá sorta her, mezi kterými si jistě dokážete vybrat ať už hrajete na jakékoliv platformě.

18.  4.  2018 | | 2 N/A
Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, trvalo to necelý měsíc

Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, t…

Ubisoft si své hry snaží hlídat, hackeři jsou ale neúprostní.

16.  4.  2018 | | 11 N/A
GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zábavního průmyslu na světě

GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zá…

Po mnoha letech na předních příčkách herních žebříčků je Grand Theft Auto 5 oficiálně nejlepší.

9.  4.  2018 | | 3 N/A
Battle Royale napříč hrami: kde všude najdete masové boje?

Battle Royale napříč hrami: kde všude …

Trend jménem Battle Royale stále pokračuje a vypadá to, že herní svět jen tak neopustí. Hry v tomto žánru mají neuvěřitelné množství hráčů a snad ještě více jich ho sleduje na platformách Twitch a Youtube. Na této vlně se snaží svézt téměř každý a my se podíváme, co se nám to tady vyrojilo.

20.  4.  2018 | | 5 N/A