Vývoj remaku Final Fantasy VII by trval příliš dlouho

Podle Square-Enixu je původní hra pro moderní konzole příliš rozsáhlá.
Vývoj remaku Final Fantasy VII by trval příliš dlouho

Od doby, kdy bylo na E3 2005 demonstrováno líbivé techdemo Final Fantasy VII běžící na hardwaru Playstationu 3, se herní komunita marně dovolává pro řádném remaku hry. Dočkáme se někdy? No, říká se, že naděje umírá poslední.

Na toto téma se každopádně v rozhovoru pro britský Official Xbox Magazine rozhovořil Yoshinori Kitase, producent Square-Enixu, podle něhož jsou předešlé díly příliš rozsáhlé a jejich převedení do moderní doby by zabralo klidně i desetkrát více času než vývoj FFXIII.

ff7-tech-demo-cloud.jpg

Techdemo z E3 2005

"Přechod od XIII k XIII-2 byl snadný, protože jsme samozřejmě zůstali u stejných dat a u stejného enginu," řekl Kitase. "S technologií jsme zrovna přestali pracovat. Dá se tedy říct, že ještě ani nevychladla."

"Kdybychom ale chtěli udělat např. pokračování nějakého předchozího Final Fantasy, bylo by to podle mého názoru o dost obtížnější, protože za dob Playstationu a Playstationu 2 byly hry v jistém smyslu rozsáhlejší."

"Jistě, graficky nebyly tak pokročilé jako dnešní tituly, nicméně měly v sobě spoustu měst, světů a tak podobně. Pokud bychom tedy chtěli vytvořit stejný druh hry - ať už by šlo o pokračování nebo ne - a zároveň bychom chtěli dodržet kvalitu grafické stránky, zabralo by nám to třikrát, čtyřikrát, možná dokonce i desetkrát více času než vývoj FFXIII. Tvorba pokračování takových her je tedy o dost obtížnější."

Otázkou je, zda vůbec remake potřebujeme. FFVII je možná stará hra, nicméně stále funguje více než dobře.

Zdroj: OXM UK

 

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

včera | | 8 N/A
Jak by vypadaly současné herní hity v minulém století? (galerie)

Jak by vypadaly současné herní hity v …

Napadlo vás někdy, jak by vlastně vypadaly současné hry, kdyby byly vytvořeny v dobách dávno minulých? My už odpověď známe!

16.  1.  2018 | | 6 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |