Vývojář z id Software kritizuje využívání výkonu Projectu Scorpio

Právě se nacházíme zhruba uprostřed životního cyklu současné generace konzolí. Pěkná řádka her z poslední doby ždímá jak Xbox One, tak PS4 na maximum. Proto není divu, že se Microsoft i Sony snaží nadcházející období překlenout s jakýmisi 1.5 verzemi jejich konzolí.
Vývojář z id Software kritizuje využívání výkonu Projectu Scorpio

Po oznámení tajemného Projectu Scorpio na letošní E3 konferenci Microsoftu spousta odborníků z branže na jednu stranu velice chválila jeho hardwarové specifikace, které by s 6 teraflopy výkonu měla tato konzole pojímat. Na stranu druhou se na toto konto objevují i značné obavy. Především plánovaná nativní podpora 4K rozlišení je prý naprosto zbytečná. Obzvlášť když většina hráčů pozoruje dění na obrazovce z několikametrové vzdálenosti z pohodlí gauče. Podle Tiago Sousa, který má na kontě mimo jiné posledního DOOMa, by se měl Microsoft více soustředit na kvalitnější renderování, popřípadě vyšší počet FPS. Celou diskuzi na Twitteru si můžete přečíst tady.

tiago-sousa-id-software-pn_vruz.640.jpg