Vývojáři chtějí u sci-fi Starfield docílit pocitu futurismu, který má stále kořeny v realitě

Umělecký dojem ze Starfieldu bude rozhodně ojedinělý, ale přesto familiární.

Starfield je nejambicióznější projekt Bethesdy od dom Skyrimu a tvůrci se snaží, aby umělecký styl hry byl patřičně vypiplaný. Proto se snaží kombinovat futuristický dojem s realistickými prvky, které mají kořeny v realitě a moderní době. Hráči tak budou prozkoumávat daleké galaxie, a přesto cítit jistou dávku nostalgie. V rozhovoru pro Xbox Wire to prozradil vedoucí umělecký koordinátor Istvan Pely. 

Při vývoji projektu měla Bethesda velmi specifickou vizi, kterou se snažila realizovat. Ta nese název "NASA-Punk" a v zásadě jde o pocit futuristické budoucnosti, která je však stále velmi usazena v realismu a realistickém pojetí, které je i současným lidem blízká a pochopitelná. Celková estetika je tak plná malých detailů, které na to poukazují. 

Největším cílem tvůrců tak bylo vytvořit budoucnost, zasazenou několik set let do vývoje lidstva, ale přesto udržet paralely se současným vesmírným programem a technologiemi, které se užívají. 

Váš názor Další článek: Assassin's Creed Valhalla vydělala přes miliardu. Na cestě je i demoverze zdarma

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,