Vývojáři odhalují tajemství o PS3

Diskuze čtenářů k článku

inSIDer  |  18. 02. 2006 07:58

No ja myslim, ze to neni prekvapive. Clovek se zdravym rozumem si tri ctvrtiny kecu Sony manazeru prefiltroval. Nakonec budou mit pravdu manazeri Microsoftu a ja se potrham smichy. Jako hrace me to ovsem mrzi...

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 08:54

A jak mi tady všichni nadávali, co si to dovoluju tvrdit, že to je jen hype. Že nerozumim tomu, jak cell funguje.

 |   |  Odpovědět
_DAVE_  |  18. 02. 2006 09:26

Ze to rozhodne nebude takova hyper ultra bomba jakou prezentovali na E3. Budou radi ze to vydaji na vanoce (JP/USA) a navic to bude s odrenyma usima o neco rychlejsi nez XB360 - to znamena o neco rychlejsi nez dnes bezne dostupny RX1900XT..   Bravo..

 |   |  Odpovědět
lama  |  18. 02. 2006 10:31

Ale je fakt, ze dotovana konzole bude asi za cenu samotne karty.
Jinak je pravda, ze pokud se potvrdi, co je v clanku, pak zadna novinka. Za novinku bych povazoval, kdyby bylo vsechno jinak. Ale treba jeste prekvapi, jeden nikdy nevi.

 |   |  Odpovědět
Semik  |  18. 02. 2006 10:55

Zdravim
Ako aj sam autor uvadza v oskaze je tato sprava s 10.2.2006 ..pekne je ze ste ju prelozili nepresne (unikaju niektore suvislosti az sprava vyzera ako negativne) a to 8- dni neskor. Mdzitym sa na i-net forach zhodlo na to zem zrejme ide o fake..

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  18. 02. 2006 19:16

Článek vyšel až teď, protože dřiv nebyl čas a navíc mu osobně taky až tak nevěřím (věřte taky někomu, kdo porušuje NDA), ale informace v něm zmíněné byly docela zajímavé, že jsme nemohli o ně ty, co o tom ještě neslyšeli, ochudit. Neřekl bych, že je přeložen nepřesně, jen není přeložen celý, ale jen ty nejzajímavější informace. Pokud se mě ukážet, která informace je nepravdivá/špatně přeložená, milerád ji opravím.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:13

aha, článek na kikizu je blbost, takže ho musí doupe papouškovat . . . gratuluji 
btw. nechcete se přejmenovat na "zprávy z třetí ruky"

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  18. 02. 2006 22:47

Neřekl jsme, že je blbost, jen mám ososbně k němu mírný odstup, stejně jako k odiciálním vyjádřením od Sony. Protože věřím, že pravda se stejně ukáže, až bude konzole na trhu. Do té doby podle mě stojí za to publikovat vše zajímavé a tenhle článek zajímavý bezpochyby je. Záleží na každém, jaký si z toho vyvede závěr.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:55

naopak, OFICIÁLNÍ zprávy od Sony jsou to jediné čemu se dá věřit . . . ale tím myslím skutečně ty oficiální, ne jedna paní povídala . . .
"Záleží na každém, jaký si z toho vyvede závěr" . . . LOL, kikizo se alespoň snažilo zakomponovat nějakou objektivitu, která se všqk ve vašem "překladu" nějak vytratila

 |   |  Odpovědět
jmeno  |  28. 02. 2006 13:22

Jsi trosku mimo, nebo delas v Sony? NIKDY never firme. Firma te neinformuje proto abys vedel. Firma nestoji na tve strane. Firma bojuje o tvy prachy. Tak se vzpamatuj.

 |   |  Odpovědět
lamovnik  |  18. 02. 2006 11:09

Ježiši tohle je novinka stará několik týdnů, a navíc je to kravina! Prej kikizo něco říkalo..... tomuhle může uvěřit jenom najivní čtenářek, který není vůbec objektivní! PS3 bude mnohem, mnohem výkonější, než X360!

 |   |  Odpovědět
lama  |  18. 02. 2006 11:45

Tvrdi SONY? Ale jak vidim, PSkari uz maji jasno.

 |   |  Odpovědět
Couz  |  18. 02. 2006 13:28

Suhlasim že ps3 bude rychleši šak ma v sebe CPU ktore je sakry rychle!!! Inak by ho IBM nedala do svojich Blade serverou!

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 11:16

Je videt ze autor vychazi z "udajny" navstevy Kikiza u "jakychsi" tri vyvojaru. V tom clanku je nekolik děr a moc se mi nechce verit, ze to je zalozeny na pravde. Uz jenom to, ze si vyvojari pod NDA sami pozvou naky debilni Kikizo a ukazujou jim tam devkity a hry, je nesmysl.
"Po grafické stránce není prý možné, aby hry vypadaly jako filmy od Pixarů a hýbaly se v rozlišení 1080p při 60 framech." To by me zajimalo, ktera naivka si tohle myslela. Videly ste na cem Pixar renderuje svoje CGcka? Ne? Na tyhle renderfarmě: http://www.pixar.com/howwedoit/images/how_view_13.jpg A jen tak mimochodem, jeden frame jim trva vyrendeovat 6-9 hodin!!! Kdo si proboha myslel, ze hry na PS3 budou vypadat jako filmy od Pixaru, navic v 1080p a NAVIC v 60fps!!! - jenom debil si to moch myslet. Se nedivim, ze sou potom lidi, ktery se o vyvoj PS3 nezajimaji od pocatku, prekvapeny kdyz si takovouhle objevnou vetu prectou :P
Za takovy 2 roky od vydani PS3, bude rozdil mezi grafikou PS3 a Xshitu360 vic nez propastnej, tomu verte.

 |   |  Odpovědět
mr wawra  |  18. 02. 2006 11:22

Propastnej rozdíl? Tomu nevěřim. Vždyť rozdíl v grafice her na Xbox a PS2 je všelijakej, jenom ne propastnej

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 11:36

Coz je pro MS tristni, obzvlast kdyz uvazis, ze Xbox vysel rok a pul po PS2...
Tedka se karta obratila a PS3 vyjde rok po X360. Zezacatku budou launch sracky na + - stejny urovni, ale s postupem casu se bude ten rozdil stale vic a vic prohlubovat. PS3 je postavena na mnohem progresivnejsich technologiich nez jakyma disponuje X360 a ty budou vyvojari odhalovat jeste za X let. Osobne ocekavam, ze na vykonovej "strop" u X360 narazi vyvojari za 2, nejdyl za 3 roky, kdezto u PS3 dojdou 100% vyuziti veskeryho potencialu, nejdriv za 4-5 let.

 |   |  Odpovědět
_DAVE_  |  18. 02. 2006 12:06

TO - Kufi:  Me se jenom libi jak ty tak dokonale vis na jakych technologiich je PS3 postavena, kdyz vsude vyliza na povrch ze PS3 je cokoliv, jen jeste URCITE neni postavena. Nebyli schopni vymyslet jeste ani pitomy joypad a hry se snazi tvorit na G5. A pokud si to pujdes se vsi vervou za rok (da - li buh) koupit tak to akorat dotahne high-end grafiky u PC.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 12:49

Vim, pac nelezu jenom na Doupe (Tiscali, Bonusjeb...whatever), ktery vam podstrci jenom to co jim prijde zajimavy a upraveny k obrazu svymu, ale sleduju deni kolem ty konzole denodenne na spouste HC sajtach, kde se ty problematice venujou do hloubky.
Joypad vymyslenej byl, jenze blbci lidi byly rozcarovany jeho designem, tak ho ted predelavaj. Osobne nechapu proc. Vzdyt i kdyby ten ovladac vypadal jako roztekly hovno, tak je prece 100x dulezitejsi jak se bude drzet, jak dobre se snim bude hrat a jak te od nej budou/nebudou bolet pazoury. A bumerangovitej tvar ve me budil zdani, ze kopiruje anatomii dlani velice dobre.

 |   |  Odpovědět
lama  |  18. 02. 2006 13:03

No jo, blbi zakaznici, chteji ovladac ktery se da drzet. A tak ho meli kluci v Sony hezky navrzeny.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:15

ty jsi ho zřejmě držel v ruce a víš, že se špatně drží a je prostě ŠPATNÝ, že ano . . .

 |   |  Odpovědět
lama  |  19. 02. 2006 00:06

Zvlastni, ze tahle reakce nesla na KUFIho. Cim to asi bude?
(na nej pusobi ovladac dobre, na me spatne, tot vse)

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  19. 02. 2006 01:35

Ne, tys to pochopil spatne. Me naopak pride, ze lidi chteji pad co vypada dobre, ale uz je jim ukradeny, jak pohodlne se bude drzet. Trebas to byl nejergonomictejsi design kterej spatril svetlo sveta? Co my vime?
Kolikrat se pri hrani kouknes na gamepad? Ani jednou. A kolikrat behem parby pocejtis jak se ti drzi? Po celou dobu hrani.

 |   |  Odpovědět
lama  |  19. 02. 2006 12:19

Naopak, podle me byl puvodni navrh hodne o vzhledu a malo o ergonomii.
Nevime nic, ale SONY snad ano.

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 12:29

No, ono je sice hezký, že má PS3 supermaximegaultra CELL procesor, jenže zatim to nikdo neviděl běžet, navíc se to grafiky moc netýká. Co se týče grafický výbavy je X360 o dost dál.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 12:51

Je videt ze o tom nic nevis. Na finalni revizi CELLu uz davno vyvojari pracujou a s grafikou ma spolecnyho vic nez si myslis. Dokonce to ma s ni tolik spolecnyho, ze prvotni zamer byla PS3 bez GPU(!), kde mel veskery featury tykajici se grafiky, pocitat CELL.

 |   |  Odpovědět
lama  |  18. 02. 2006 13:06

Tak zamer to klidne byt mohl, ale na rovinu, pokud nebude stihat GPU, tak Cell uz nic moc nezachrani.

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 20:34

No jo, už zase takový chytrolíni jako ty. Pochop, že pokud to GPU nezvládne zobrazit, tak je ti supermaximegaultra CPU úplně k ho....

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 21:14

omg, co to tady plácáte za blbosti, rsx je hotov, cell je hotov už několik měsíců a byly rozeslány tisíce dev. kitů na kterých se vývojáři můžou vyzkoušet práci s cellem (což je nejdůležitější) . . . 1st party developeři mají k dispozici finální dev. kity i s rsx (ostatní se dočkají brzo) . . . a ty blbosti o tom, jak XB má vykonnější GPU jsou pouze přání M$fans . . . lol

 |   |  Odpovědět
lama  |  19. 02. 2006 00:08

Stejne jako opak je pranim SONYfans?
Proste mi prijde, ze tak trochu predbihate udalostem.

 |   |  Odpovědět
inSIDer  |  19. 02. 2006 12:10

Jedna vec je jista. Neni mozne, aby Nvidia nebo ATI udelali vyrazne vykonnejsi GPU. PS3 muze mit rychlejsi grafiku nez Xbox 360, ale nebude to zadny dramaticky rozdil. Kdo sleduje skutecne pozorne deni na tehle scene, tak dobre vi, jak minimalni rozdily mezi temito vyrobci jsou. Jednou vede ATI, podruhe Nvidia, rozdily nejsou prilis velke. Po programove strance vypada reseni ATI pro Xbox 360 mnohem zajimaveji, byt bude komplikovanejsi vyuzit moznosti, ktere tahle grafika nabizi.
Verim, ze Cell je progresivni technologie, ktera je mnohem dal, nez tri symetricke procesory PowerPC u Xboxu 360. Nicmene, nezavadejme tady mystifikaci, o kolik je RSX vykonnejsi reseni nez konkurencni Xenos. To proste neni pravda.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 13:16

ale opět tady nikdo neříká, že SAMOTNÉ GPU bude výrazně výkonnější než to v XB360 . . . zvláště když ještě nejsou známy OFICIÁLNÍ specifikace RSX, ale co známe, je jeho implementace v systému . . . 
 

 |   |  Odpovědět
inSIDer  |  19. 02. 2006 13:44

A prave implemetace RSX me zatim nenaplnuje prilisnym optimismem. Nicmene, nechci byt ani zbytecny skeptik, protoze nejsem takovy odbornik, abych to objektivne posoudil. Zatim me mrzi, ze od posledni E3 nebylo ukazano prakticky nic, co by stalo za zminku. Video z MGS4 nebyla az takova bomba, jak bych cekal. Soucasne vidim naprosto strizlive i moznosti Xboxu 360. Nejsou na nej spatne hry, ale ocekavani bylo a je mnohem vetsi. Nicmene, videl jsem deset minut hrani Gears of War a byl to uzasny zazitek. Tohle by mohla byt prvni skutecna next-gen hra. Tedy troufam si rict, ze obe platformy budou znovu koexistovat. V jakem pomeru, to ukazi az skutecne moznosti PS3. Opravdovy hrac se rozhoduje podle her a ne podle fanouskovstvi k jedne znacce.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 15:01

no právě, na XB není nic zajímavého . . . tím neříkám, že se to nemůže změnit a tím GoW bych si nebyl tak jistý  
 

 |   |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 02. 2006 04:21

Cell není tak úplně CPU, že jo. _Kus_ Cellu je CPU...a pak je tam paralelizovaná výpočetní omáčka navíc...

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  20. 02. 2006 11:47

A co to teda je, když ne CPU?

 |   |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  21. 02. 2006 04:18

No, mně to připomíná řadu Cray T-90...

Škoda jen, že se neujala Connection Machine...

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  21. 02. 2006 19:00

heh, Crey T90 byla vektorová mašina . . . SPE v Cellu jsou SIMD procesory  a Cell je skoro 10x výkonnější než T90  
 

 |   |  Odpovědět
Marta  |  22. 02. 2006 23:23

Lajcka definice CPU = je vec ktera presouva jednicky a nuly z jednoho registru do druheho a nebo z jednoho mista v pameti na jine. Sem tam s tim cislem neco provede treba XOR, OR, AND, atd. Pokud se ty zakladni operace jako je XOR ..... dobre poskladaji tak pak dosahneme treba nasobeni, deleni, umocnovani, odmocnovani. Samozrejme ze jsou uz na to instrukce jako napriklad u X86 IMUL reg,reg na nasobeni ale na pozadi stejne procesou udela bitove cachry za pomoci jiz zmonovanych XOR, OR......

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 12:29

No, ono je sice hezký, že má PS3 supermaximegaultra CELL procesor, jenže zatim to nikdo neviděl běžet, navíc se to grafiky moc netýká. Co se týče grafický výbavy je X360 o dost dál.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:22

ano, máš pravdu, jsi NIKDO . . . jestli nechápeš, jak je PS3 navržena, tak nerozšiřuj takové bludy.
btw. od kdy je XB360 "dál" v grafické výbavě . . . rofl

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 23:12

No jo, už zase ty, holt sem blb, co nechápe jak je navrženej cell. Podívej se, chlapče, CELL může bejt navrženej sebelíp, ale pokud to neprotlačíš grafikou, tak je ti to k hovnu. A ano, grafika Xboxu360 je o generaci dál, pokud tedy bude v PS3 jen to, co slibovala nvidie. (tedy bez unified shaderů)

Mimochodem, co takhle kdybys místo toho nekonečnýho osočování konečně napsal, co má cell tak úžasnýho, že tak moc zvýší výkon grafický karty?

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 23:26

asi neumíš číst, protože já nepíšu o cellu, ale o návrhu PS3 jako celku . . . je to tak těžké pochopit.
btw. a nechtěj po mě informace o RSX, protože mě se Sony nesvěřuje se svými tajnostmi . . . a sim tě, nech toho s tím holy "unified" cow, ono vždy neznamená jiné = výkonnější

 |   |  Odpovědět
Francois  |  18. 02. 2006 11:52

6-9hodin??? To by jim renderovalo jeden celovecerak deset let... to snad ne

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  18. 02. 2006 12:40

No mě hrubým výpočtem vyšlo jen 55 let
Ale já počítal tu nižší hranici snímku (6 hodin) a možná jsme hodil nízkej framerate.

Ale možná je to myšlený tak, že jeden snímek se renderuje 9 hodin, ale ta farma jim může renderovat několik najednou. Ale každej z nich 9 hodin. Kdo ví. Já u nich na návštěvě nebyl a ani se jim o jejich kompy nestarám (snad možná nějakej můj kolega

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 12:56

Sou ruzny postupy, jeden z nich trebas tebou zminovany separatni rendrovani nekolika snimku najednou nekolika masinama. Bohuzel, PS3 bude ale jenom jedna :)

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 12:42

Finalni rendering zabere nekolik mesicu a vyrenderovani obzvlast narocnyho framu zabere klidne i 3-4 dni, ver tomu.

 |   |  Odpovědět
JOhn  |  18. 02. 2006 13:32

KUFI ty ses uplnej idiot vis vo tom hovno a porad tu meles jeden nesmysl za druhym.

 |   |  Odpovědět
KUFI  |  18. 02. 2006 13:45

Ty debílku, jestli umis zachazet s internetem, tak si tyhle informace muzes najit na samotnych strankach Pixaru.

 |   |  Odpovědět
Flasi  |  19. 02. 2006 15:06

A pisou tam jak dlouho by renderovani trvalo pri rozliseni jako maji dnesni HDTV?

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 02. 2006 17:30

LOL, ty seš ale vůl

 |   |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 02. 2006 04:26

V televizním rozlišení? Patnáct minut, posledních pár let prakticky setrvale. Sice se zvyšují výkony počítačů, ale úměrně tomu animátoři kladou na železo větší nároky. REYES je docela rychlý, ten jeden nebo dva gigabajty vstupních dat na frame za ty čtyři hodiny do filmového 4k formátu přelouská celkem v pohodě (typicky včetně pár giga textur). A to včetně DOF a motion bluru ve filmové kvalitě.

 |   |  Odpovědět
Male_zvire  |  20. 02. 2006 11:13

Pánové nechci vám brát iluze ve vašem krvavém boji, ale tušíte vůbec v jakém rozlišení se renderují animované filmy? A nejen u Pixaru?

Vemte si, že závěrečný render Final Fantasy: Spirit Winthin trval tři roky nepřetržitě.

 |   |  Odpovědět
Magor  |  22. 02. 2006 22:54

Presne tak. Staci treba freeware Anim8or a nebo komercni 3D MAX ci MAYA. Pak udelat scenu s nejakym svetlem, odrazy, stiny. A nechat to renderovat co nejrealisticky (zapnou ruzne ty fyzikalni (|) filtry atd.) na dnesnich dostupnych PC dobre vypadajici statisky obrazek se pohybuje rendering od 1 hod vejs. Proc pri animaci pouzivaji dratak, sem tam primitivni textury? Rendering se pak vedsinou provadi na nekolika pocitacich prevazne z LINUXem ci UNIXem. Treba takovej Shrek se taky renderoval pekne dlouho. Sranda nastane kdyz treba nekde neco ustreli ve vysledmem renderingu. Treba shrekovy ruce (napr. spatne napsanej script). To se pak musi renderovat znova. Ale nastesti nerenduruji celej film najednou ale po scenach a zaberech, podobne jako tocenej film.

 |   |  Odpovědět
Hlava  |  22. 02. 2006 23:14

HDTV tak ta v CR hooooooouho nebude. Ted mame sotva sem tam nekde digitalni TV ale to ma do HDTV hodne daleko. Sice kvalita vobrazu je znatelna, ale neni to HDTV. Jinak telcom ma licenci na vysilani digitalu po svejch dratech ale zel bohu zjistil ze nema zas ta dobre draty aby si mohl dovolit kvalitni datovy tok MPEG-2 a proto uvazuje o MPEG-4. Jen tak na okraj prvni dostupna HDV JVC GY-HD100 ma sakra velkej datovej tok 25Mbit/s. Treba pro HDTV neni problem 240 Mbit/s. Pak je taky hodne aspektu jako napriklad to jestli pouzivam nejaky kodek coz pochybuji a urcite renderuji do nejakeho Huffmana aby to bylo min ztratovy a mohlo se to jeste upravovat. V pripade nekoprimovane podoby teda rostou naroky na rychlost disku a na misto. Dokonce i takove SCSI je nic moc. No a pokud do mackaji tak sice disk stiha ale zase to zatezuje CPU. Dekomrese MPEG neni narocna a na bezenem PC klidne spustis 5 videi v plnem PALu. Horsi je ale jeho komprese, pac se urcuji zony, vypousti se ruzne barevne prechody a jine veci ktere ani voko nevidi. A pak se to jeste musi macknout vedsinou za pouziti huffmana (samozrejme ze se bavim o plnem PALu). Jo a vem si hodne nekvalitni video a pust ho do TV (z PC) a uvidis ze VHS je hadr.

 |   |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 02. 2006 04:27

Po třech dnech jednoho snímku je typicky odstřelen animátor.

 |   |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 02. 2006 04:18

To asi nebude ona renderfarma. To vypadá dost pofidérně. V roce 2001 měli 250 serverů Sun Fire 3800, každý po 8 procesorech UltraSparc III a 16 GB operační paměti. Pak přešli na Xeonové blade servery. Tohle vypadá spíš jako muzeum sunovských pizzaboxů. Ale možná je to z doby Toy Story, co já vím.

Kromě toho, framy, které počítají, mají 4k pixelový formát. Pokud vím, v průměru je to na 4 hodiny. Snímky v televizním rozlišení jim jdou od ruky mnohem rychleji.

 |   |  Odpovědět
pm  |  18. 02. 2006 14:15

vsetci tu prispievajuci odbornici mate uplnu pravdu.
Cell je slabota. PC je lepsie.
Len skoda ze to nevedia aj inde. napr. tu: http://www.mc.com/cell/demo.cfm

 |   |  Odpovědět
lama  |  18. 02. 2006 14:47


Jeste aby to nechvalili, kdyz to prodavaji.
Jinak pokud jste poslouchal, o cem je rec, tak jste asi zaslechl i oblasti, kde je uziti Cellu vhodne. Ovsem to vi i IBM a nevnucuje ho vsude, ale jen tam, kde ma smysl, protoze vedi, ze i oni sami nabizi podstatne lepsi reseni pro jine oblasti. (mimochodem, neni zmineno s cim je Cell porovnavan, takze trochu jako grafy na stankach Apple)
Ale ujistuji Vas, ze az budu kupovat lekarsky scanner nebo radarovy system, zvazim reseni, ktere uziva Cell.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 21:56

29 Nov 2005
The Cell Broadband Engine (Cell BE) processor is the first implementation of the Cell Broadband Engine Architecture (CBEA), developed jointly by Sony, Toshiba, and IBM. In addition to Cell BE's use in the upcoming Sony PlayStation® 3 console, there is a great deal of interest in using it in Cell BE-based workstations, media-rich electronics devices, video and image processing systems, as well as several other emerging applications.
http://www-128.ibm.com/developerworks/power/library/pa-cellperf/ . . . studuj link, sice si připadám že házím perly sviňím, ale co už . . .
btw. sleduj datum toho linku

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  18. 02. 2006 23:21

LOL, dyť podle těch tabulek má jeden CELL poloviční výkon P4 na stejný rychlosti
A ta poslední tabulka, dyť se podívej, maximálně 2.3x výkonnější než jakejsi obyčejnej procesor. V dekódování MPEG2 ej dokonce pomalejší!

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 23:35

lllllllllllllllol, idiote než něco plácneš tak si to přečti . . . JEDNO SPE je 2,3x výkonější v určitém kryptovacím benchmarku jak GPP (general purpose processor - asi P4 na 3,2 GHz)

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 02. 2006 00:20

No vždyť to tvrdim, a to je ten nejlepší čeho je schopnej, v jiných případech je ještě horší.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 11:30

lol, takových SPE má CELL 8 a jedno PPE . . . na obrázku níže je demo, kde cell dekoduje 48 SDTV mpeg2 streamů, používá k tomu 7*SPE pro dekodování a jedno SPE pro přípravu na zobrazení na jednu obrazovku

už to chápeš CELL=(8*SPE+1*PPE) . . . v PS3 bude jedno SPE deaktivované, kvůli yieldu

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 02. 2006 12:25

Mam za to, že se tvrdilo, že v PS3 budou nakonec maximálně čtyři, možná dokonce jen jeden, kvůli ceně.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 12:52

...mám takový pocit, že tomu pořád nerozumíš . . . CELL je jeden chip v jednom pouzdře, který má následující architekturu (viz. obr.) a jaký výkon má jedno SPE jsi viděl v tom ibm benchmarku (a čtyři CELLy byly spekulace fanoušků, před oznámením OFICIÁLNÍCH specifikací PS3 a vůbec se netýkaly počtu SPE v CELLu - tam bude 7 aktivních SPE, a jedno (osmé) deaktivované kvůli výnosům)

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 02. 2006 15:00

Podle toho jak to chápu, tak neni problém vyrobit jednojádrovej, stejně tak jako třeba 128jádrovej cell. Takže počkáme, jak to nakonec bude.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 20:10

na co budeme čekat, tohle jsou oficiálně ohlášené údaje . . .

 |   |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  19. 02. 2006 12:28

Jo, a pro tvou informaci, dekódování MPEG2 je poměrně nenáročná záležitost, takže těch 48 streamů na osmijádrovým procesoru neni nic až tak neuvěřitelnýho.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  19. 02. 2006 12:58

lol, a tvrdím snad něco jiného (jinak jsem rád že si začínáš uvědomovat rozdíl mezi jedním SPE a CELLem)
btw. cell nemá osm jader, ale 9 (jen aby jsme byli přesní, tzn. ještě Power PC jádro)

 |   |  Odpovědět
lama  |  19. 02. 2006 00:17

To placete dobre, ale na spatnem hrobe.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:33

no ano, tenhle link sem před časem dával na zive.cz . . . a oni ho neporovnávají s PC, ale se servery, určenými ke zpracování a vizualizaci lékařský dat (vzhledem k tomu, že v této oblasti MC podniká)

 |   |  Odpovědět
Jokojama  |  22. 02. 2006 23:28

CELL je delo. Ale zalezi jestli bude i delo v PS3. Kdyz vezmu ferrary tak to je taky delo ale kdyz nejakym zazrakem pridelam jeho motor do trabanta tak stejne vic jak 50km/h nepojedu protoze by se to mohlo pri vyzsi rychlosti rozsipat.

 |   |  Odpovědět
insyder  |  18. 02. 2006 15:00

720p mi nevadi, po zisteni kolko stoji TV ktoré podporuje aj 1080p zatim radsej nie. Ale inak uz sa neviem dockat, ps2 po uvedeni spustila sánky každému. dal by som si jedno velke repete. A dúfam že na novych devkitoch už šantia chlapci od naughty dog a insomniac. No nie je to parada.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 17:18

a padá a padá a už skoro dopadlo úplně na dno . . . mohl bych tady rozebrat proč, ale proč se namáhat
 

 |   |  Odpovědět
mr wawra  |  18. 02. 2006 17:49

jen se rozpovídej, pár vět snad nikoho ještě nezabilo ne?

 |   |  Odpovědět
VOJTA  |  18. 02. 2006 18:44

ja mam doma xbox 360 a hrani neni spatne. na ps3 si pockate jeste 1 rok parada co?

 |   |  Odpovědět
Karel Kališ  |  18. 02. 2006 21:47

docela se divím, že vám teda stoji za to to ješte číst, neřku-li rovnou přispívat do diskuzí

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 22:42

když doupe zrušíte, tak už nebudu přispívat do diskuzí . . . já to oželím a pro informovanost českého hráčstva to žádná ztráta nebude
btw. většina sem chodí JEN kvůli diskuzi, protože recenze, novinky a články jsou na doupěti se zpožděním (a proč bych měl číst názor nějakého českého pisálka, který se dostává k informacím tak, že si je přečte na jiném serveru . . . takový přístup se dá přežít u fanouškovských webů)

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  18. 02. 2006 23:01

...vzhledem k tomu, že název článku "Vývojáři odhalují tajemství o PS3" se neshoduje s obsahem, vyžaduji jeho změnu na "Vývojáři odhalují tajemství o blíže nespecifikovaném development kitu"

 |   |  Odpovědět
joe  |  19. 02. 2006 21:13

... pridaj NEZNAMI a priemerni VYVOJARI,informacie od NG a inych spickovych dev teamov su diametralne odlisne,diametrelne "lepsie".

 |   |  Odpovědět
Lubino  |  21. 02. 2006 07:55

No jestli se cena vysplha cca. nad 80% puvodniho odhadu tj. 900$  jak jsem cetl na webu, tak potes ................

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  21. 02. 2006 19:08

hehe . . . 900$ je podle současného kurzu 21600,- a za tu cenu se prodávala u nás PS2 v době vydání na vánoce 2000.
btw. PS3 kvůli konkurenci nepřeleze 700$ v USA (jak to bude u nás to nevím)

 |   |  Odpovědět
skull  |  05. 04. 2006 13:59

Sem slysel ze tu bude PS3 v listopadu,z dobryho zdroje tak uvidi se no.

 |   |  Odpovědět
lujizmj  |  25. 04. 2006 18:10

: -P

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si letos můžete zahrát

Vybrali jsme nejlepší hry pro mobily, které si let…

Mobilní hry se v dnešní době vyrovnají mnoha počítačovým i konzolovým kouskům. Jaký si ale vybrat? Tady jsou naše tipy na nejlepší hry pro mobily.

25.  11.  2020 | |19 N/A
Ladislav Novák
Nejlepší hryTémaMobily
Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahrát. Playstation, Xbox i Switch

Nejlepší konzolové hry, které si letos můžete zahr…

12 her, které vám nesmí uniknout, pokud hrajete na herních konzolích. Našli jsme nejzajímavější pecky pro Playstation, Xbox i Switch.

19.  11.  2020 | |6 N/A
Martin Nahodil
Konzole
Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Steamu a Black Friday

Hry zadarmo nebo se slevou: podzimní slevy na Stea…

Na všech herních platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Každý týden proto vybíráme ty nejatraktivnější, které by vám neměly uniknout. Pokud chcete získat hry zdarma nebo s výhodnou slevou, podívejte se na aktuální přehled akcí!

27.  11.  2020 | |1 N/A
Martin Nahodil
Hry zdarmaSlevové akce