Vývojáři Owlboy jsou šťastní, že lidé hru hrají. I když ji pirátějí

vytisknout velikost písma
Pirátění je někdy jediná cesta, říkají vývojáři Owlboy.

Skoro deset let trvalo studiu D-Pad vytvořit retro adventuru Owlboy, o které říkají „že ji lidé potřebovali, aniž by o tom věděli“. Nedávné vydání hry proto bylo pro studio o to radostnější. Programátor Owlboy Jo-Remi Madsen nedávno na Redditu napsal, že mu nevadí, když lidé hru pirátí. Hlavně, že ji hrají.

PC | Adventury | Preview

Owlboy: Oblečte si kůži sovího kluka

„Co se týče pirátění her, jsme hlavně šťastní, že lidé o naši hru mají zájem. Díky torrentům se Owlboy dostanete i například do zemí, kde nakupování her není jednoduché,“ napsal Madsen.

„Chci, aby si naši hru zahrálo co nejvíce lidí. Pirátění je někdy jediná šance. Může jej využít každý, kdo má připojení k internetu. Nejsme velká společnost, takže nás to netrápí tolik jako výrobce AAA titulů,“ pokračoval programátor.

22.jpg11.jpg33.jpg55.pngOwlboy vznikal dlouhých deset let

Každá distribuční platforma má podle něj jistá pro a proti. „Nemám žádná přesná čísla, kolik lidí hru zpirátilo, ale vím, že několik lidi hru ukradlo, zamilovalo si jí a následně koupilo,“ napsal.

D-Pad není úplně klasické studio. Pracují zde velmi mladá lidé, kteří dost často ještě bydlí u svých rodičů. Tím ušetřili na provozních nákladech.

Owlboy pořídíte na Steamu nebo na GOGu. 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Chrome má v sobě skrytou hru

Nejede internet? Nudit se nemusíte, Ch…

28.  3.  2017 | | 15 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 herních klenotů, které jsme hrávali na přelomu 80. a 90. let

10 herních klenotů, které jsme hrávali…

Díky neustálému vývoji v oblasti herních PC a konzolí jsme si zvykli na neustálé rozmazlování a hodně realistickou grafiku. Je třeba si ale uvědomit, že tomu tak rozhodně nebylo vždy. Dnešní příspěvek má tak hned dvě poselství.

včera | | 18 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A
Mass Effect: Andromeda - nový začátek (recenze)

Mass Effect: Andromeda - nový začátek …

Znovu do vesmíru, znovu za záchranou lidstva. BioWare se vrací ke své kultovní značce, co říkáme na její nový začátek?

26.  3.  2017 | | 14 N/A