Vývojářský deníček popisuje rozdíl mezi generačními verzemi Tomb Raider

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Ace  |  14. 01. 2014 19:43

Slabé, velmi slabé. Výkon GPU těch konzolí se liší o několik generací, snad i řádově, a s tím toho teda mohli vymáčknout podstatně víc, viz třeba zaklínač 3. Takhle to vypadá, že jediný změny jsou lepší textury a víc částic.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  15. 01. 2014 13:01

Tak jistě, pro člověka, který vidí jen trailer a nic jiného si o té verzi nezjistí, můžou být rozdíly velmi malé, ale:

Úplně nový model Lary, Ambient Oclussion, úplně nové nasvícení scén, TressFX, 1080p a pracuje se na 60 FPS, lepší textury, přepracovaná fyzika, zničitelné objekty atd. To ti přijde málo? Však tohle si neužije drtivá většina hráčů ani na PC.

 |   |  Odpovědět
Jo  |  15. 01. 2014 14:40

Drtivá většina hráčů na PC si to "neužívá", je to totiž už standard takže sou zvyklí.
Ale musim se pozastavit nad "úplně nový model Lary"? Nic novýho na něm nespatřuju, stejný hadry účes a všechno..protože to nejspíš bude ten stejnej model, jediný co vylepšili sou textury (topology pass na modelu neberu jako novej model,je to editace starýho většinou kuli texturám)..takže wow to se teda vytáhli. TressFX je sice bezva ale použití zrovna na Laru, která díky tomu vypadá jak kdyby právě vyšla z kadeřnickýho salonu ikdyž se neustále válí v blátě mi příde dost zvláštní. Bez týhle supr vychytávky působí vlasy líp.
Když se tak koukam nato jejich príma video tak opravdu rozdíl spatřuju jen v particle systému, texturách a kontrastu celýho obrazu. SSS shader mi díky tomu zvýšenýmu kontrastu příde neznatelnej až zbytečnej.
Nato než budou hry na novejch konzolích vypadat "next-gen" si musíme počkat tak ještě rok dva než se to vývojáři naučej, teď to bude jen vizuál PS3 s nahustěním particle effektů.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor