Vyzkoušeli jsme HTC Vive: budoucnost virtuální reality (dojmy)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 11

Diskuze k článku

petr  |  11. 08. 2015 00:05

cena určitě nebude na začátku kolem sedmi, ale spíše tak kolem dvanácti...

 |   |  Odpovědět
franta kocourek  |  11. 08. 2015 09:00

Bullshit? A proc, kdyz faceboockovej oculus stoji jen tech 7k?

 |   |  Odpovědět
Tomas  |  10. 08. 2015 16:39

Ja si od tehdle modernich vychytavek slibuju jedno... a to doposud nemoznou interakci, pri ktere hraji strilecku a sem schopny palit po hordach nepratel jednim smerem a pri tom se koukat kolem sebe jestli se neblizi dalsi napratele. Hry tim konecne prijdou o dalsi prvek linearnosti, ktera umozni mnohem vetsi realitu na bitevnim poli...
Dale si umim predstavit jak si ficim simulator aut a koukam se jakou rychlost mam zarazenou a podobne...
Tahle technologie zmeni hry, tak jak je zname...

 |   |  Odpovědět
host  |  09. 08. 2015 13:26

Zní to zajímavě, ale to rozlišení je tragické. S ohledem na vývoj displejů u mobilů kde už jsou schopni vyrobit 4k rozlišení ( u mobilu to nemá smysl ale budiž ) je volba takto malého rozlišení trestuhodná. Řekl bych že si vývojáři nechávají zadní vrátka pro další generaci VR aby měli spotřebitelé motivaci novou platformu koupit.

 |   |  Odpovědět
Jack  |  09. 08. 2015 20:16

Myslim ze nakrmit 2x 4K obrazovku pri 90 a viac obrazkoch nie je v silach ani tej najsilnejsej samostatne predavanej karty a este par rokov to nebude otazkou bezneho mainstreemu.

 |   |  Odpovědět
host  |  10. 08. 2015 01:09

Já to chápu ale full HD pro každé oko by bylo provozuschopné.

 |   |  Odpovědět
sfeq  |  10. 08. 2015 11:40

To by byl nesmyslný poměr stran pro každý oko. Trochu přemejšli.

 |   |  Odpovědět
Radon  |  10. 08. 2015 12:10

není řečeno, optika by to mohla komprimovat do čtvercového poměru, alespoň by byly pixely menší. Klidně neproporcionálně, uprostřed nahusto, na krajích větší pixely. Také to výše zmiňované 4K by sice byl problém nakrmit, ale mohlo by se do něj pouštět menší rozlišení a jen ho hw interpolovat (= rychlost a jemné body)

 |   |  Odpovědět
host  |  10. 08. 2015 15:41

nemám žádný zkušenosti oproti tobě s VR. Nechápu co si tím chtěl říci s tím poměrem stran. Myslel jsem si že bude mít širší zorné pole u poměru 16:9 nežli čtverec. Ale jak říkám oproti tobě jsem neměl tu možnost vyzkoušet. Tak se omlouvám.

 |   |  Odpovědět
UFC  |  09. 08. 2015 21:37

Proto se ty 4k displaye vyrábí. Je to jen demo, ale bude to časem pro tyto helmy (až na to doroste HW samozřejmě).

 |   |  Odpovědět
uni  |  10. 08. 2015 09:18

Myslím, že jako větší problém budeš vnímat nedostatek vhodného obsahu..

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor